شایعه: جی‌تی‌ای ۶ در وایس سیتی اتفاق می‌افتد و یکی از شخصیت‌های بازی، زن است

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تامی ورستی

برای اولین بار شایعه‌ای از قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «جی‌تی‌ای» (Grand Theft Auto) به بیرون درز کرده است؛ شایعه‌ای که می‌گوید قرار است جی‌تی‌ای ۶ نه تنها روی دو شهر مختلف تمرکز کند، بلکه برای اولین بار شخصیت‌های اصلی زن را هم به این مجموعه بیاورد.

ظاهرا مثل جی‌تی‌ای ۵ بازی چند شخصیت اصلی دارد و یکی از آن‌ها، یک زن است.

بر اساس گزارش منتشر شده، قصه‌ی جی‌تی‌ای ۶ در شهر «وایس سیتی» (Vice City) اتفاقی می‌افتد که همان فلوریدا و میامی است. با این حال، وایس سیتی تنها منطقه‌ی بازی نخواهد بود و برخی از مراحل بازی در امریکای جنوبی روی می‌دهند. برای این مراحل، بازی‌کننده‌ها با استفاده از هواپیما به امریکای جنوبی می‌روند و پس از تمام شدن مرحله، دوباره به وایس سیتی برمی‌گردند.

گفته شده که برای اولین بار در مجموعه بازی‌های جی‌تی‌ای، قرار است جی‌تی‌ای ۶ یک شخصیت اصلی زن داشته باشد. ظاهرا مثل جی‌تی‌ای ۵ بازی چند شخصیت اصلی دارد و یکی از آن‌ها، یک زن است.

این اطلاعات جدید توسط شبکه‌ی یوتیوبی The Know منتشر شده است. این شبکه می‌گوید که منبعی بسیار نزدیک به راک‌استار این اطلاعات را به آن‌ها ارایه داده است. با این حال، شبکه‌ی The Know سابقه‌ی درست و درمانی در انتشار اطلاعات از بازی‌ها ندارد.

اینکه جی‌تی‌ای۶ بخواهد یک شخصیت زن داشته باشد، با توجه به سابقه و دیدگاه استودیوی بازی‌سازی «راک‌استار گیمز»، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

روزنبرگ

از طرفی هم ممکن است این‌ها، ایده‌هایی باشد که در استودیوی راک‌استار گیمز مطرح شده باشند؛ مثل خبری که چند وقت پیش شنیدیم و می‌گفت که راک‌استار قصد داشته روزی یک جی‌تی‌ای در توکیو بسازد.

در حال حاضر که شرکت راک‌استار گیمز حسابی سر خود را با Red Dead Redemption 2 گرم کرده است. ولی باید به این موضوع هم اشاره کنیم که راک‌استار گیمز استودیوهای متعددی دارد و هر استودیو یک مجموعه را به دست می‌گیرد؛ طوری که برای مثال راک‌استار نورث در اسکاتلند مستقر است و روی مجموعه‌ی جی‌تی‌ای کار می‌کند، در حالی که ساخت بازی‌های Red Dead Redemption به دست استودیوی راک‌استار سن دیگو صورت می‌گیرد.

پیشنهاد می‌کنیم فعلا منتظر Red Dead Redemption 2 باشید؛ چون همین حالا هم جی‌تی‌ای آنلاین به اندازه‌ی کافی محتوا دارد تا چند سالی دیگر هم روی آن وقت بگذارید.

در این میان می‌توانید به این بازسازی جالب از GTA: Vice City نگاهی بیاندازید.

منبع: YouTube

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    خیلی خیلی عالی بود

  2. Avatar محمد

    خیلی خیلی جالب بود

  3. Avatar محمد

    خیلی باهال بود

  4. Avatar شایان مهذب نیا

    آقای میرزایی یه سوال داشتم ازتون فرق بین زلدا explorer edition با معمولی چیه؟

    1. نسخه‌ی Explorer Edition روش نقشه و اینا داره.
      نسخه‌ی معمولی فقط کارتریج بازی توشه.

      1. Avatar شایان مهذب نیا

        ممنون

  5. Avatar suda

    میدونم سرتون شلوغه ولی به عنوان یک رسانه زیاد جالب نیستش که ۵شنبه و جمعه خبری رو پوشش نمیدید.Black ops4 , و The Division2 معرفی شدن و رو سایت خبری نیست.خیلی راحت میتونید پوشش اخبار رو از اولویت هاتون حذف کنید و رو پادکست که خیلی هم پر طرفدار تره تمرکز کنید.حتی بالاتر از این حرف ها،کل بخش گیمتون رو حذف کنید!به نظر میرسه بخش پادکست گیم تون پرطرفدار ترین بخش سایته ولی هنوز هم حوزه موبایل برای دیجی کالا مگ در اولویته!

  6. Avatar امیر

    یحتمل اواخر ۲۰۱۹ میاد.

    از ساخت gta v چهار سال گذشته، چند هفته پیش نسخه فیزیکیش قیمت گرفتم گفتن ۲۴۰ t !!!

    خدایا خودت به ما گیمرا رحم کن…

  7. (cp.)mhadi64333 (cp.)mhadi64333

    یه لودینگ اسکرین زن داشت نابودمون کرد حالا که میخواد شخصیت زن اضافه کنه خدا به دادمون برسه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه