شایعه: ساخت Thief بعدی شروع شده

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اطلاعاتی که از سوی شرکت فیلم‌سازی Straight Up Films منتشر شده، مراحل ساخت یک بازی جدید در مجموعه‌ی «عیار» یا همان Thief شروع شده است. شرکت فیلم‌سازی Straight Up Films در حال حاضر وظیفه‌ی ساخت فیلمی از روی این مجموعه بازی‌ها را بر عهده گرفته است. این شرکت فیلم‌سازی گفته است که همزمان با عرضه‌ی فیلم، قسمت جدید بازی Thief هم وارد بازار خواهد شد.

نمی‌دانیم پنجمین قسمت Thief را کدام استودیوی بازی‌سازی قرار است بسازد.

فیلم Thief قرار است در دنیایی با سبک و سیاق استیم‌پانک و شبیه به این مجموعه بازی‌ها ساخته شود. این فیلم هم‌چنین قصه‌ای تازه را برای شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های Thief تعریف می‌کند. فیلم Thief را «آدام میسن» و «سیمون بویز» می‌نویسند که پیش از این نویسندگی فیلم Misconduct را برعهده داشته‌اند.

بازی بعدی Thief، پنجمین شماره در این مجموعه بازی‌ها خواهد بود. این مجموعه بیش از پانزده سال پیش به عنوان یک بازی اکشن اول شخص مخفی‌کاری کار خودش را شروع کرده است. نمی‌دانیم پنجمین قسمت Thief را کدام استودیوی بازی‌سازی قرار است بسازد.

استودیوی بازی‌سازی Eidos Interactive، سازنده‌ی این مجموعه بازی‌ها، فعلا مشغول ساخت قسمت بعدی توم ریدر است و هم‌چنین با همکاری مارول، بازی «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) را می‌سازد؛ در نتیجه نمی‌دانیم آیا این استودیو قرار است بازی بعدی Thief را بسازد یا نه.

اگر Thief جدیدی در دست ساخت باشد، باید در نمایشگاه E3 امسال سراغ آن را بگیریم.

منبع: Game Informer

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. پویا

    کمپانی telltale داره بازی محافظان کهکشان رو میسازه نه کمپانی eidos. این کمپانی در حال حاضر دار بازی اونجرز رو میسازه .

    1. تشکر بابت نظرتون.
      بازی محافظان کهکشان استودیوی Telltale حسابش با این یکی که Eidos Montreal می‌سازه جداس.
      شایعه شده که استودیوی Eidos Montreal یه محافظان کهکشان قراره بسازه؛ طبق قراردادی که اسکوئر انیکس به تازگی با مارول امضا کرده.
      بازی اونجرز رو هم استودیوی Crystal Dynamics می‌سازه.

  2. S.Mohammad.M

    thief قبلی که عالی بود
    امیدوارم شایعه نباشه و نسخه بعدیش بیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه