شایعه: سامسونگ می‌خواهد سری پرچم‌دار خود را به Galaxy X تغییر نام دهد

۱۷ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه تصور نمی‌کنیم سامسونگ بخواهد نام‌گذاری سری پرچم‌دار خود را پس از این همه سال و ساخت برندی بزرگ، تغییر دهد، ولی شایعات تازه‌ای از احتمال این اتفاق گفته‌اند.

سامسونگ می‌خواهد نام‌گذاری پرچم‌دارهای خود را از سال آینده به Galaxy X تغییر دهد.

منابعی نزدیک به سامسونگ و در کره‌ی جنوبی گفته‌اند که Galaxy S9 آخرین گوشی سری Galaxy S خواهد بود. طبق این اطلاعات منتشر شده، سامسونگ می‌خواهد نام‌گذاری پرچم‌دارهای خود را از سال آینده به Galaxy X تغییر دهد.

نام Galaxy X بیش از هر چیز ما را به یاد جدیدترین آیفون اپل می‌اندازد؛ طوری که می‌توان تصور کرد که سامسونگ اسم سری Galaxy X خود را برای رقابت با iPhone X انتخاب کرده است.

منبع خبر منتشر شده می‌گوید که سامسونگ به دنبال اسم‌های ساده‌تری از Galaxy S11 یا Galaxy S12 است و به همین دلیل می‌خواهد اسم Galaxy X را انتخاب کند.

با تمام این اوصاف، این موضوع را هم در نظر بگیرید که ممکن است این شایعه کاملا غلط از آب در بیاید. مخصوصا که ماه‌هاست از ساخت یک گوشی هوشمند تاشو از سوی سامسونگ می‌شنویم که قرار است Galaxy X نام‌گذاری شود.

فعلا ترجیح می‌دهیم خودمان را با اخبار و اطلاعات مربوط به Galaxy S9 سرگرم کنیم و پس از عرضه‌ی Galaxy Note 9 به دنبال اخبار مربوط به پرچم‌دار سال آینده‌ی سامسونگ بگردیم.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه