شایعه: فروش گوشی‌های لومیا تا چند ماه دیگر متوقف می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینکه گوشی‌های لومیا مایکروسافت و فروش آن‌ها اصلا وضعیت خوبی ندارد، از کسی پنهان نیست. سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت مخاطب زیادی ندارد و حتی شرکت‌های مختلف هم حاضر نیستند برای‌اش اپ بسازند. این غول بزرگ تکنولوژی حرفی از برنامه‌های آینده‌اش برای گوشی‌های هوشمند نزده، اما این طور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت می‌خواهد گوشی‌های لومیا را کلا به کنار بگذارد.

شنیده‌ایم که مایکروسافت حتی از عرضه‌ی گوشی Surface Phone هم مطمئن نیست.

طبق خبری که WinBeta منتشر کرده است، منبعی ناشناس به آن‌ها گفته که مایکروسافت فروش سری گوشی‌های لومیا را تا پایان سال جاری میلادی، متوقف خواهد کرد. در حال حاضر، این شرکت گوشی‌های Lumia 550، Lumia 650، Lumia 950 و Lumia 950 XL را عرضه می‌کند. اما ظاهرا تا پایان ماه دسامبر، دیگر خبری از این گوشی‌ها نخواهد بود.

دقیقا نمی‌دانیم منظور از توقف فروش این گوشی‌ها چیست. آیا مایکروسافت می‌خواهد خودش دیگر این گوشی‌ها را نفروشد، یا اینکه به تولید آن‌ها تمام و کمال پایان دهد؟ ظاهرا باید صبر کنیم و ببینیم این شرکت چه برنامه‌هایی در سر دارد.

شنیده‌ایم که مایکروسافت حتی از عرضه‌ی گوشی Surface Phone هم مطمئن نیست و با اینکه چنین گوشی هوشمندی را طراحی کرده، اما احتمالا قصد عرضه‌اش را ندارد.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سام

    باید خود ویندوز ۱۰ رو بیاره

    اخه کی این دورو و زمونه ویندوز کار میکنه؟ ای او اس اندروید و مک و لینوکس خیلی بهترند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه