شایعه: کنسول بعدی نینتندو هم‌قیمت پلی‌استیشن۴ است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه نزدیک به دو سال است که خبرهای مختلفی از کنسول بعدی نینتندو، مرسوم به Nintendo NX، می‌شنویم، اما هنوز هم اطلاعات درست و درمانی از آن نداریم. خبرها بیشتر روی این موضوع تاکید کرده‌اند که کنسول بعدی نینتندو، ادغامی از یک کنسول دستی و کنسول خانگی است. می‌دانیم که نینتندو می‌خواهد کنسول جدیدش را در سال ۲۰۱۶ معرفی کند؛ به تازگی خبری منتشر شده است که می‌گوید زمان رونمایی از Nintendo NX،‌ زودتر از انتظار ما است.

طبق اطلاعاتی که از موسسه‌ی اقتصادی Macquerie منتشر شده‌اند، شرکت نینتندو هفته‌ی آینده از کنسول بعدی‌اش رونمایی خواهد کرد. این موسسه‌ی اقتصادی گفته است که قیمت کنسول NX بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار خواهد بود؛ قیمتی که طبق پیش‌بینی این شرکت، برای مخاطب‌های نینتندو زیاد است و فروش زیادی را نتیجه نخواهد داد.

Wii-U

هفته‌ی گذشته هم یک فروشگاه آنلاین، کنسول بعدی نینتندو را با قیمت ۲۹۹ تا ۳۹۹ دلار برای خرید قرار داده بود. ظاهرا قیمت پایه‌ی کنسول ۲۹۹ دلار، یعنی هم‌قیمت مدل پایه‌ی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ است. مدل‌هایی که با بازی عرضه می‌شوند هم ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار قیمت دارند.

ظاهرا قرار است یک بازی سوپر ماریو همزمان با عرضه‌ی Nintendo NX وارد بازار شود. گفته می‌شود که خود نینتندو چهار بازی برای عرضه‌ی همزمان با این کنسول آماده کرده است.

نینتندو گفته است که در فروردین سال آینده، کنسول Nintendo NX وارد بازار خواهد شد.

منبع: WCCFtech

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه