شخصی‌سازی در اندروید O به اوج خودش می‌رسد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استفاده از پوسته (Theme) شخصی چیزی است که خیلی‌ها دوست دارند آن را روی اندروید تجربه کنند. برنامه‌های زیادی روی وجود دارند که می‌توانند پوسته اندروید را تغییر دهند. البته برای استفاده از بسیاری از این برنامه‌ها باید گوشی را به حالت Root در بیاورید. حالا به نظر می‌رسد که گوگل برای این موضوع راه حلی اندیشیده تا کاربران بتوانند از پوسته‌های شخصی‌سازی خودشان روی اندروید جدید استفاده کنند.

 

کاربران در اندروید O می‌توانند پوسته‌های دلخواه خودشان را نصب کنند.

به تازگی یکی از کاربران سایت XDA تصویری منتشر کرده که نشان می‌دهد گوگل روی اندروید O ویژگی انتخاب پوسته‌های شخصی را به این سیستم عامل اضافه کرده است. این امکان در نسخه پیش نمایش اندروید جدید قرار گرفته و به کاربران اجازه می‌دهد پوسته مورد نظر را از روی گوشی خودشان انتخاب و نصب کنند.

به احتمال زیاد گوگل در ماه‌های آینده و با عرضه آخرین نسخه پیش نمایش اندروید جدید از این ویژگی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد. حتی این احتمال هم وجود دارد که گوگل در آخرین لحظه‌ها چنین امکانی را از روی سیسیتم عامل خودش بردارد. به هر حال ویژگی شخصی‌سازی بیشتر می‌تواند بیش از پیش کاربران را به سمت سیستم‌های اندرویدی جلب کند و می‌تواند تجربه کاربری جذاب‌تری را در اختیار همه قرار دهند.

منبع: xda-developers
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    عجب، سونی خیلی وقته انتخاب پوسته دلخواه رو برای طرفداراش گذاشته (:

  2. Avatar شهرام

    به شخصه با اینکه کیفیت و طراحی های سری جدید گوشیهای سامسونگ و میپسندمو انتخاب ام سامسونگ ائه ولی همیشه تم اندروید خام رو ترجیح دادم و میدم ، به همین علت هم کاستورم رام های سیانوژن مود رو انتخاب کردمو استفاده میکنم هرچند با باگ های جزئی 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه