شخصیت‌های دانلودی استریت فایتر ۵ را می‌توان رایگان دریافت کرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای EVO 2015 شروع شده است و شرکت بازی‌سازی کپ‌کام هم تصمیم گرفته به همین مناسبت، اطلاعات جدیدی از استریت فایتر ۵ منتشر کند.

کپ‌کام می‌گوید که اولین نسخه‌ی استریت فایتر ۵، آخرین نسخه‌ی آن هم خواهد بود

این شرکت گفته است که می‌خواهد روند بروزرسانی‌های بازی و تغییرات روند آن را از این پس کاملا رایگان عرضه کند؛ طوری که بازی‌کننده‌ها حتما لازم نیست برای خرید کاراکترهای جدید پول پرداخت کنند.

قرار است بازی‌کننده‌ها در کنار انتخاب خرید، این امکان را هم داشته باشند تا شخصیت‌های دانلودی و آیتم‌های دیگر را تنها با بازی کردن به‌دست آورند.

کپ‌کام گفته است که اولین نسخه‌ی استریت فایتر ۵، آخرین و تنها نسخه‌ای از بازی خواهد بود که بازی‌کننده‌ها خریداری می‌کنند. این شرکت در وبلاگ پلی‌استیشن نوشته است: «نسخه‌های “سوپر” و “اولترا” را فراموش کنید. بروزرسانی‌ها همیشه رایگان عرضه خواهند شد.»

شرکت سازنده‌ی استریت فایتر ۵ تایید کرده است که بازی قرار است ۱۶ شخصیت داشته باشد و از این تعداد شخصیت، چهار عدد آن‌ها جدید خواهند بود. تا به امروز هفت شخصیت برای بازی تایید شده‌اند: Ryu، Ken، ‌Chun-Li، Charlie، Bison، Birdie و Cammy.

کپ‌کام تصمیم گرفته است بازی را بیشتر از قبل بروزرسانی کند. این شرکت معتقد است که عرضه‌ی نسخه‌هایی مثل “سوپر” و “اولترا”، بازی‌کننده‌ها را دوباره به سمت استریت فایتر ۴ جذب می‌کردند، در نتیجه می‌خواهد استریت فایتر ۵ را بیشتر از پیش بروزرسانی کند.

این شرکت درباره‌ی نحوه‌ی دریافت شخصیت‌ها و آیتم‌های بازی به‌صورت رایگان هم گفته که قرار است بازی دو نوع واحد پولی داشته باشد. یکی از آن‌ها قابل خریدن است و دیگری را هم می‌توان با بازی کردن به‌دست آورد. نکته‌ی مهم درباره‌ی این دو واحد پولی این است که می‌توان از هر دو برای خرید آیتم‌ها داخل بازی استفاده کرد.

استریت فایتر ۵ قرار است بهار سال آینده روی دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه