شخصیت لوسیو از Overwatch به Heroes of the Storm می‌آید

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

طبق خبری که شرکت بازی‌سازی بلیزارد دیروز منتشر کرد، یکی از شخصیت‌های محبوب بازی Overwatch قرار است وارد بازی Heroes of the Storm شود. شخصیت «لوسیو»، که آن را به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های کلاس پشتیبان بازی Overwatch می‌شناسیم، از روز ششم فوریه، یعنی فردا، به صورت آزمایشی به بازی Heroes of the Storm اضافه خواهد شد.

لوسیو قابلیت‌ها و توانایی‌های بسیار جالبی را با خودش به Heroes of the Storm خواهد آورد. قابلیت Wall Ride این شخصیت به او اجازه می‌دهدتا سرعت خودش را ۲۰ درصد افزایش دهد و هم‌چنین از داخل دیگر شخصیت‌ها و هم‌چنین زمین‌هایی که پستی و بلندی زیادی دارند، عبور کند. قابلیت Soundwave شخصیت لوسیو به دشمنان صدمه می‌زند و آن‌ها را به عقب پرتاب می‌کند. لوسیو توانایی‌های پشتیبانی خودش را هم به Heroes of the Storm آورده است؛ طوری که می‌تواند با قابلیت Crossfade در یک محدوده‌ی مشخص شده، هم‌گروهی‌های خودش را درمان کند یا سرعت آن‌ها را بالا ببرد.

این شخصیت بازی Overwatch دو قابلیت ویژه را هم با خودش به همراه آورده است. قابلیت Sound Barrier از لوسیو و کسانی که اطراف او هستند، مراقبت می‌کند و قابلیت Reverse Amp هم می‌تواند به مدت چهار ثانیه سرعت دشمنان را کم کند یا اینکه به آن‌ها صدمه بزند.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی از معرفی Lucio در Heroes of the Storm و تصاویری از این شخصیت جدید ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: PC Gamer

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه