شرایط نامناسب HTC همچنان ادامه دارد

۲۰ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات به دست آمده از گزارش مالی شرکت اچ‌تی‌سی تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ این شرکت ۵.۶۶۳ میلیون دلار درآمد داشته که ۶.۶۱ درصد کمتر از ماه اکتبر بوده است. همچنین این درآمد ۲۶.۱۶ درصد از ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ کمتر است. فروش کلی این شرکت از ماه ژانویه تا نوامبر ۵۸.۱ میلیارد دلار بوده که باز هم ۱۹.۰۳ درصد در مقایسه با همین بازه زمانی نسبت به سال گذشته کمتر است.

اگر در طول چند سال گذشته خبرهای حوزه تکنولوژی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که شرکت اچ‌تی‌سی شرایط مالی مناسبی را پشت‌سر نمی‌گذارد. در واقع از سال ۲۰۱۱ که سامسونگ توانست جایگاه اچ‌تی‌سی را به دست بیاورد این شرکت شرایط بدی را تجربه می کند. اچ‌تی‌سی در طول سال‌های مختلف محصولات خوبی را راهی بازار کرده بود. مثلا این شرکت در سال ۲۰۱۳ گوشی HTC One M7 را معرفی کرد که اولین تلفن همراه هوشمند دنیا با بدنه یکپارچه فلزی بود. همچنین گوشی HTC One M8 هم اولین گوشی دنیا با دوربین دوتایی به حساب می‌آمد که می‌توانست عکس‌های بوکه ثبت کند.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که شرکت HTC در سال ۲۰۱۸ چه شرایطی را تجربه خواهد کرد. آیا این شرکت می‌تواند بار دیگر مورد توجه مردم قرار بگیرد؟

منبع: androidheadlines

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه