شرکت میزو گوشی M3 را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت چینی «میزو» (Meizu) نسل جدید گوشی ارزان قیمت M2 را با نام M3 معرفی کرد.

گوشی ارزان قیمت M3 با قیمت ۹۲ دلار راهی بازار می‌شود و در مقایسه با مدل قبلی تغییرات کمی دارد. این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی مدیاتک MT6750 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex-A53 را در خودش قرار داده است.

دو مدل از این گوشی راهی بازار خواهد شد که یک مدل ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و مدل بعدی از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. هر دو مدل از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند.

گوشی M3 یک صفحه نمایش ۲.۵D در اندازه‌ی ۵ اینچ با کیفیت ۷۲۰p دارد. همچنین یک باتری ۲۸۷۰ میلی‌آمپرساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین پشت این تلفن همراه هوشمند ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 است و به فوکوس خودکار مجهز شده. دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسل کیفیت دارد و دیافراگم آن f/2.0 است.

به لطف استفاده از تراشه‌ی جدید، این گوشی از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند. داشتن بلوتوث، GPS و Wi-Fi هم از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول به شمار می‌روند. گوشی M3 در رنگ‌های مختلف راهی بازار می‌شود و مدلی که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد هم با قیمت ۱۲۳ دلار عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

منبع: Gizchina

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه