شرکت چینی BOE سازنده پنل اولد میت ۲۰ پرو است

۲۶ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
میت 20

گوشی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند ولی احتمالا مهم‌ترین تفاوت آن‌ها، در زمینه‌ی صفحه‌نمایش است. هرچند بریدگی نمایشگر موجود در میت ۲۰ پرو طرفداران زیادی ندارد، ولی همین بریدگی سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی را در خود جای داده است.

در مقایسه با میت ۲۰، مدل پرو از نمایشگر کمی کوچک‌تر ولی با رزولوشن بالاتر و بسیار باکیفیت‌تر بهره می‌برد. این روزها بسیاری از شرکت‌ها، از اپل و سامسونگ گرفته تا ال‌جی و گوگل، برای گوشی‌های پرچم‌دار خود از بهترین پنل‌های اولد استفاده می‌کنند. اگرچه شرکت سامسونگ در زمینه‌ی پنل‌های اولد حرف اول را می‌رند، ولی هواوی ترجیح داده از شرکت چینی BOE برای تامین نمایشگرهای میت ۲۰ پرو استفاده کند.

میت 20

نمایشگر این گوشی هنوز مورد بررسی‌های دقیق قرار نگرفته ولی اگر بتواند توجه کارشناسان را جلب کند، شرکت BOE به یک کاندیدای قَدَر برای تامین نمایشگر نسل بعدی آیفون‌ها بدل می‌شود. این کمپانی چینی در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده و تا همین اواخر، تمرکز آن عمدتا معطوف به ساخت پنل‌های LCD بوده است.

در گزارش مربوط به پنل‌های میت ۲۰ پرو، اشاره‌ای به تامین‌کننده نمایشگرهای میت ۲۰X نشده است. این گوشی هم از پنل اولد مجهز به بریدگی نمایشگر قطره‌ای بهره می‌برد ولی رزولوشن آن پایین‌تر از مدل پرو است. همچنین نباید میت ۲۰ پورشه دیزاین را از قلم بیندازیم که از نمایشگر مشابه مدل پرو بهره می‌برد. مدل قبلی این گوشی، مجهز به پنل ساخت ال‌جی بود و به‌نظر می‌رسد هواوی از این همکاری اصلا راضی نبوده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه