شرکت Jawbone‌ از حوزه‌ی ساخت گجت‌های سلامتی و ورزشی خارج می‌شود

۹ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو شرکت Jawbone‌ و Fitbit در زمینه‌ی ساخت گجت‌های ورزشی و سلامتی با هم رقابت می‌کنند؛ اما شرکت Fitbit توانست در این زمینه بهتر عمل کند و از شرکت Jawbone سبقت بگیرد. حتی برخی گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت Jawbone شرایط خوبی ندارد و با مشکلات زیادی مواجه شده است.

گزارش‌های به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت Jawbone‌ به دلیل شرایط بد قصد دارد بخش تولید بلندگوهای خودش را تعطیل کند.

براساس گزارش قرار گرفته در سایت Tech Insider، شرکت Jawbone تولید گجت‌های پوشیدنی خودش را متوقف کرده و حتی در حال فروش دارایی‌هایش است و قصد دارد با این کار و به دست آوردن منابع مالی مورد نیاز دوباره به فعالیت خودش در این حوزه ادامه دهد.

این موضوع باعث نمی‌شود که شرکت Jawbone از بازار گجت‌های پوشیدنی خارج شود و حتی به شکل کامل تعطیل شود؛ اما باعث می‌شود که برای مدتی فعالیت این شرکت در حوزه‌ی گجت‌های سلامتی و ورزشی کم شود. البته گجت‌های پوشیدنی این شرکت همچنان به فروش می‌رسند و حتی به شرکت‌های دیگر فروخته خواهند شد.

شرکت Jawbone هنوز درباره‌ی این خبرها چیزی نگفته، اما در بخش دیگری از شایعات گفته شده که این شرکت قصد دارد بخش تولید و فروش بلندگوهای خودش را هم بفروش و به شکل کلی از این حوزه خارج شود. این شرکت در حال حاضر تولید بلندگوهای بلوتوثی خودش را متوقف کرده و قصد دارد دارایی‌های خودش در این بخش را بفروشد.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه