شرکت OmniVision سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خودش را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شرکت OmniVision

شرکت OmniVision که دوربین گوشی Project Tango شرکت گوگل را ساخته، سنسور جدیدی به نام OV13870 را با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل ساخته است.

سنسور جدید شرکت OmniVision در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود.

شرکت OmniVision شاید نام شناخته شده‌ای نباشد، اما این احتمال وجود دارد که از سنسورهایی که این شرکت برای دوربین‌های موبایل مختلف تولید کرده، استفاده کرده باشید. دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی این شرکت بیشتر به عنوان دوربین جلو برای عکاسی سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این شرکت دوربین گوشی Project Tango را ساخته می‌تواند عکاسی سه بعدی برای نقشه برداری از محیط‌های مختلف انجام دهد.

Project Tango

دوربین Project Tango توسط شرکت OmniVision ساخته شده است.

سنسور جدید این شرکت OV13870 نام دارد که ۱۳ مگاپیکسلی است و برای قرار گرفتن روی تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده است. این سنسور از پیکسل‌های بزرگ‌تری بهره می‌برد که تصاویر باکیفیت‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سنسور OV13870 از معماری PureCel Plus-S برای پیکسل‌ها بهره می‌برد و اندازه‌ی هرکدام از پیکسل‌های آن هم ۱٫۲۵ میکرون است. شرکت OmniVision ادعا می‌کند که این دوربین در نور کم تصاویر با کیفیتی ثبت می‌کند و از سایر دوربین‌های این سطح عملکرد بهتری دارد. این شرکت گفته که چنین لنزی برای گوشی‌های مختلف مناسب خواهد بود.

OmniVision

شرکت OmniVision

لنزهای OV13870 از حالت دوربین‌های دوتایی (Dual Camera) هم پشتیبانی می‌کند و همانند گوشی G5 می‌توانند میزان دیافراگم را تغییر دهند. این لنز جدید ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دارد و با سرعت ۴۵ فریم برثانیه عکس می‌گیرد. همچنین می‌تواند با کیفیت ۴K2K و روی ۶۰ فریم برثانیه هم فیلم‌برداری کند. این دوربین با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه ویدیوهای Full HD و با سرعت ۳۰۰ فریم برثانیه، ویدیوهایی با کیفیت ۷۲۰p‌ ضبط خواهد کرد.

شرکت OmniVision اعلام کرد که این لنزهای جدید را از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ به تولید انبوه می‌رساند.

‌‌‌‌

منبع: PR News Wire

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه