[MWC 2016] شارژر جدید Oppo، گوشی‌تان را در ۱۵ دقیقه شارژ می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Oppo Super VOOC

شرکت چینی Oppo با برگزاری کنفرانس خبری در نمایشگاه MWC 2016‌ از شارژری به نام Super VOOC رونمایی کرد. این شارژر در کمتر از ۱۵ دقیقه باتری یک گوشی را به شکل کامل شارژ می‌کند.

شارژر Super VOOC یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در کمتر از ۱۵ دقیقه به شکل کامل شارژ می‌کند.

شارژر Super VOOC می‌تواند یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در کمتر از ۱۵ دقیقه شارژ کند. همچنین در مدت زمان ۵ دقیقه هم بیش از ۴۵ درصد ظرفیت باتری شارژ خواهد شد. شارژر جدید VOOC با هر دو درگاه microUSB و USB Type-C کار می‌کنند. البته برای استفاده از این شارژر باید کابل مخصوصی که Super VOOC Flash Charger نام دارد را هم در اختیار داشته باشید. این کابل از متریال‌های بسیار باکیفیتی ساخته شده که باعث می‌شود باتری بسیار سریع شارژ شود. شرکت Oppo اعلام کرد که شارژر جدید با تمام تلفن‌های همراه هوشمند کار می‌کند و به زودی راهی بازار خواهد شد. این شارژر با ولتاژ ۵V باتری را شارژ می‌کند.

Oppo MWC 2016

کنفرانس شرکت Oppo در MWC 2016

از ویژگی‌های این شارژر می‌توان به وجود تراشه‌ای نام MCU در داخل آداپتور آن اشاره کرد. این تراشه میزان ولتاژ را اندازه‌گیری می‌کند. همچنین از پنج لایه محافظ برای آن استفاده شده که باعث می‌شود در کنار سرعت بالا در شارژ، کاربران امنیت کافی هم در زمان استفاده از آن داشته باشند.

از آنجایی که از روش‌های مختلفی برای شارژ گوشی‌های گوناگون استفاده می‌شود، این شارژر به شکلی ساخته شده که در زمان شارژ، گوشی مورد نظر را بیش از اندازه گرم نکند. این شارژر حداکثر ۳٫۳ درجه سانتی‌گراد گوشی را گرم خواهد کرد.

Oppo VOOC

شارژر oppo‌ در کمتر از ۱۵ دقیقه یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را شارژ می‌کند.

از آنجایی که گوشی در زمان شارژ شدن چندان گرم نمی‌شود، به راحتی می‌توان در لحظه‌ی شارژ با آن کار کرد. این شارژر هنوز در مرحله‌ی آزمایشگاهی قرار دارد، اما تولید تجاری آن در آینده‌ی نزدیک شروع می‌شود.

‌‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ابراهیم

    خوشم میاد شرکت های بزرگ هنوز به گرد پای این شرکت های به اصطلاح کوچک چینی هم نمیرسند، شرکت های بزرگی که با ارائه ی محصولات بدون بهینه سازی کماکان جیب ملت رو خالی می کنند تا بقای خودشون رو تضمین کنند.

    موفق باشی Oppo

  2. Avatar عطا

    خیلی عالیه فقط امیدوارم بعد از چند مدت استفاده مشکلی در گوشی ایجاد نکنه و زودتر به بازار بیاد با این شارژر دیگه مشکل تموم شدن شارژ گوشی حل میشه چون در عرض ۱۵ دقیقه گوشی رو شارژ میکنه.

  3. Avatar پاشا

    مگه میشه؟
    مگه داریم؟

  4. Avatar saber

    چقدر عالی…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه