شما بپرسید؛ همه چیز در مورد iOS 11

۲ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
همه چیز در مورد iOS 11

کمتر از یک هفته از عرضه‌ی جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل iOS گذشته است. سیستم عامل جدید دستگاه‌های اپل عرضه شده است، ولی کاربران چندان هم از این بروزرسانی جدید راضی نیستند. با اینکه iOS 11 قابلیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی را با خودش به همراه آورده، ولی این نسخه‌ی جدید بدون مشکل هم نیست.

تا پایان هفته‌ی جاری فرصت دارید تا سوالات خودتان را درباره‌ی iOS 11 از متخصصان ما بپرسید.

همانطور که در اولین قسمت از مجموعه مطالب «شما بپرسید» به شما گفنیم، قرار است از این پس به سوالات و مشکلات شما در قالب این مجموعه مقالات، از سوی متخصصان دیجی‌کالامگ پاسخ داده شود. عرضه‌ی سیستم عامل iOS 11 این فرصت را به وجود آورده است تا در قالب یک «شما بپرسید»، از شما بخواهیم مشکلات و سوالاتی که پیرامون iOS 11 دارید را با ما در میان بگذارید.

کاربران زیادی پس از بروزرسانی، با کندی در اجرای برنامه‌ها روبرو شده‌اند. برخی دیگر می‌گویند که اپ‌های آن‌ها دیگر اجرا نمی‌شوند. کاربران زیادی هم گفته‌اند که پس از بروزرسانی به iOS 11 باطری آن‌ها با سرعت زیادی خالی می‌شود.

لیست بلند و بالایی از مشکلات iOS 11 تولید شده است. با این حال، این مشکلات بدون راه حل هم نیستند.

فرقی نمی‌کند به iOS 11 بروزرسانی کرده باشید یا نه. بدون شک چه پیش از آپدیت و چه پس از آپدیت، سوالات زیادی برای شما به وجود آمده است.

تا پایان هفته‌ی جاری فرصت دارید تا سوالات خودتان را درباره‌ی iOS 11 از متخصصان ما بپرسید. پایان هفته می‌توانید منتظر پاسخ‌ها باشید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱۳ دیدگاه
  1. Avatar مهیار

    سلام من از وقتی آپدیت کردم ios رو دیگه idownloaderمو باز نمی کنه چیکار می تونم بکنم کمکم کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه