شما بگویید؛ کدام آیفون را بیشتر دوست داشتید؟

۲۸ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل آیفون

همین چند روز پیش ۱۱ سال از معرفی آیفون گذشت. دقیقا ۱۱ سال پیش استیو جابز محصولی را نشان داد که دنیا را متحول کرد. در آن سال با  آینده‌ی گوشی هوشمند مواجه شدیم. یک تلفن همراه با صفحه نمایشی لمسی و بدون هیچ صفحه کلید فیزیکی. دنیای گوشی‌ها از آن سال تا به امروز آنقدر تغییر داد. صحبت‌ کردن درباره‌ی تمام این تغییرات حداقل چند ساعتی طول می‌کشد. اما به جرات می‌توانیم بگوییم که این تغییرات را مدیون آیفون هستیم. آیفون آنقدر خوب عملکرد و انقلابی بود که بسیاری از شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی در دنیا را به دردسر انداخت.
گوشی جادویی اپل در طول این همه سال با تغییرات مختلفی همراه شد و هر سال به گوشی بهتر و دوست‌داشتنی‌تری تبدیل شد. آیفون ۴ با طراحی مدرن، آیفون ۴s با دستیار صوتی سیری، آیفون ۵s با سنسور تشخیص اثر انگشت، آیفون ۶ با ظاهری جدید و یک مدل بزرگ‌تر به اسم پلاس، آیفون ۶s با صفحه نمایشی حساس به فشار، آیفون ۷ پلاس با دوربین دوتایی و آیفون ۱۰ با صفحه نمایش OLED و کم حاشیه تنها برخی از پیشرفت‌های مهم این محصول در طول سال‌های گذشته به حساب می‌آیند.
حالا قصد داریم از شما بپرسیم که به نظر شما بهترین آیفونی که در طول سال‌های گذشته عرضه شده کدام مدل بوده است؟ شما کدام یک از مدل‌های آیفون را دوست داشتید و به نظرتان کدام مدل توانست به محصول خلاقانه‌تری تبدیل شود؟ یا اصلا اینکه چرا فکر می‌کنید آیفون گوشی خوبی است؟
در این ۱۱ سال آیفون آن‌قدر طرفدار پیدا کرده که هر کس دلیل خاصی برای دوست داشتن آن پیدا کند.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷۸ دیدگاه
  1. محمد زارع

    من خودم سال ۲۰۱۳ وقتی که iphone 5s اومد خریدمش و خیلی هم دوسش داشتم و چهار سال هم نگهش داشتم و الان بلک بری دارم ولی من ایفون ۶ رو خیلی دوست دارم میدونم که ضعف های زیادی رو داشت ولی ۶ رو بخاطر این دوس دارم که بعد از چند سری ایفونه تقریبا مشابه به هم یه تحول توی شکل و ظاهر ایفون بوجود اومد البته الان هم با اومدن ایفون ۱۰ انقلابی بوجود اومده اما واسه من هیچی ایفون ۶ نمیشه

  2. امير حسين

    با سلام بعضی از دوستان به بهتر بودن ایفون در این زمان دقت کردن فقط که به نظرم در ان صورت مقایسه عادلانه نیست.الان میتونیم بگیم بهترین ایفون ایفون ایکس هستش ولی ایا نسبت به قیمتش امکانات داره.ایا گوشی های دیگه با قیمت های پایینتر میتونن این امکانات رو بدن.به نظر من بهترین ایفون که دنیای گوشی هارو عوض کرد ایفون ۴s بوده واقعا یک گوشی عالی که میتونستیم تمام کار های روز مره رو انجام بدیم و نو اوری های زیادی داشته باشه و راحت بشه یه دست باهاش کار کرد.

  3. علی خدائی پور

    SE

  4. Farshad

    Iphone 8

  5. صادق شیرازی

    از نظر من بهترین مدل آیفون، آیفون ۴ بود که نسبت به گوشی های هوشمند آن دوره متمایزترین طراحی را با نسل قبل خود و حتی با تمام گوشی های هم دوره خود داشت و در اولین برخورد با آن واقعاً به آدم شوک وارد میشد.
    اما متاسفانه در طراحی های بعدی آیفون، دیگر شاهد آن طراحی های متفاوت و منحصر به فرد نبودیم و فقط طراحی بر پایه آیفون ۴ بود که روز به روز بزرگتر می شد و قد میکشید. اما رقیب های آیفون بیکار ننشستند و حتی به نظر من در مواردی گوی رقابت را از آیفون دزدیدند و در نهایت امروز شاهدیم که در بازار گوشی های هوشمند آیفون هم حرفی برای زدن دارد اما حرف آخر را نمی زند.

  6. امین

    خب تو همه این سالها مدل های مختلفی رو استفاده کردم
    ولی بنظرم اولین باری ک ایفون۶ پلاس رو دستم گرفتم
    وارد دنیای خیلی باحال تر تکنولوژی شدم
    یه حس خیلی عالی بودش

  7. قالب وردپرس

    ایفون هشت پلاس خیلی بهتره به نظر من !

    1. قالب وردپرس

      عالیه

  8. adel

    آیفون ۱۰ چون به نظرم آیفون خیلی جذابیه

  9. Arash

    با سلام. من از اولین ایفون تا به امروز هر سال گوشی ایفونم رو عوض کردم. و در این بین چند گوشی دیگه هم همزمان با ایفون داشتم. البته ایفون ٨ ندارم و ایفون ١٠ خریدم.
    به نظر من بهترین و زیباترین گوشی ایفون ۴s بوده. برعکس این روز ها در زمان خودش هیچ گوشی قابلیت رقابت رو باهاش نداشت. سرعت بالا، خوش دست بودن، باطری تقریبا خوب و باگ های خیلی کم از خصوصیاتش بود.
    مقام دوم هم ۵s داره که باز هم از باقی گوشی ها در زمان خودش بهتر بود.
    ١٠ هم خوبه، جالبه و جدید ولی به قیمتش نمیارزه و باطریش… ۷s خیلی باطری بهتری داشت.

  10. masoud

    سلام.به نظرم جذابترین و خاص ترین ایفون ۴اس هستش.اصلا دس میگیری یه حس خاصی بهت میده.با وجود گوشیای بهتری که دارم ولی عاشق ۴اس هستم فقط حیففف یه خرده بعد اپدیت کند میشه.گوشی ب شدت خوش دستیه و هی نمیترسم بیوفته و میشه راحت با یه دست باهاش کار کرد

  11. محمد حسین

    با سلام

    به نظر من بهترین گوشی اپل تا به امروز آیفون ۷پلاس بود.

    چون که این گوشی هم از لحاظ سخت افزار(پردازنده،دوربین ، باتری و …………….)و

    وهم از لحاظ نرم افزار و از لحاظ قیاف و کیفیت به جرات می توان گفت بهترین گوشیبوده که اپل تا حالا ساخته

    1. محمد حسین

      با سلام

      به نظر من بهترین گوشی اپل تا به امروز آیفون ۷پلاس بود.

      چون که این گوشی هم از لحاظ سخت افزار(پردازنده،دوربین ، باتری و …………….)و

      وهم از لحاظ نرم افزار و از لحاظ قیافه و کیفیت به جرات می توان گفت بهترین گوشی بوده که اپل تا حالا ساخته

  12. cp.mahdi cp.mahdi

    آیفون ۵s (و se که داداش به روز شده اونه) به نظر من بهترین آیفونیه که تا حالا ساخته شده. دلیلشم واضحه، همه چی کامل کامل بوده و گوشی کاملا بی نقصه. حسگر اثر انگشت، پردازنده ۶۴ بیتی، کاملا خوش دست و اینکه راحت تو جیب میرفت(XD) همه چیز عالی بود. و هنوزم گوشی خوبیه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه