شما بگویید؛ کدام آیفون را بیشتر دوست داشتید؟

۲۸ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل آیفون

همین چند روز پیش ۱۱ سال از معرفی آیفون گذشت. دقیقا ۱۱ سال پیش استیو جابز محصولی را نشان داد که دنیا را متحول کرد. در آن سال با  آینده‌ی گوشی هوشمند مواجه شدیم. یک تلفن همراه با صفحه نمایشی لمسی و بدون هیچ صفحه کلید فیزیکی. دنیای گوشی‌ها از آن سال تا به امروز آنقدر تغییر داد. صحبت‌ کردن درباره‌ی تمام این تغییرات حداقل چند ساعتی طول می‌کشد. اما به جرات می‌توانیم بگوییم که این تغییرات را مدیون آیفون هستیم. آیفون آنقدر خوب عملکرد و انقلابی بود که بسیاری از شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی در دنیا را به دردسر انداخت.
گوشی جادویی اپل در طول این همه سال با تغییرات مختلفی همراه شد و هر سال به گوشی بهتر و دوست‌داشتنی‌تری تبدیل شد. آیفون ۴ با طراحی مدرن، آیفون ۴s با دستیار صوتی سیری، آیفون ۵s با سنسور تشخیص اثر انگشت، آیفون ۶ با ظاهری جدید و یک مدل بزرگ‌تر به اسم پلاس، آیفون ۶s با صفحه نمایشی حساس به فشار، آیفون ۷ پلاس با دوربین دوتایی و آیفون ۱۰ با صفحه نمایش OLED و کم حاشیه تنها برخی از پیشرفت‌های مهم این محصول در طول سال‌های گذشته به حساب می‌آیند.
حالا قصد داریم از شما بپرسیم که به نظر شما بهترین آیفونی که در طول سال‌های گذشته عرضه شده کدام مدل بوده است؟ شما کدام یک از مدل‌های آیفون را دوست داشتید و به نظرتان کدام مدل توانست به محصول خلاقانه‌تری تبدیل شود؟ یا اصلا اینکه چرا فکر می‌کنید آیفون گوشی خوبی است؟
در این ۱۱ سال آیفون آن‌قدر طرفدار پیدا کرده که هر کس دلیل خاصی برای دوست داشتن آن پیدا کند.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷۸ دیدگاه
  1. nima

    Iphone SE

  2. علی عباسی

    سلام

    من آیفون SE رو ترجیح میدم .

    طراحی خوب و اندازه مناسب و قیمت عالی و دوربین پشت خوب و باتری و صد البته

    سخت افزار خوب .

  3. دانیال

    ۵ اس بهترینه

  4. abolfazl

    مگه از ایفون ۷ هم بهتر داریم

  5. مسعود فعله گری

    سلام به آقای نور دوست و تمام همکاران توانا و زحمتکش ایشان
    من به شخصه آیفون ۷ و آیفون ۷پلاس را ترجیح میدم چون قابلیت های یک گوشی که نیاز را بر طرف کند دارد
    و فقط از لحاظ سخت افزار از دو سری بعد پایین تر است که به گمانم زیاد برای کاربران مهم نباشد
    ولی اگر بخواهم یک گوشی به روز و خوب بخرم آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس است چون کمی به روز تر است و دیر تر میشود اقدام به تعویض گوشی کرد و دیر تر به قول معروف دل آدم را میزند و اگر بخواهم لاکچری باشم یا دوست دار بهترین و جدید ترین تکنولوژی باشم یا فقط پول زیادی داشته باشم آیفون ۱۰ را میخرم چون گوشی انقلابی نیست و به گونه ای لوکس حساب میشود
    پس نتیجه میگیریم برای خرید گوشی معیار هزینه،کارآمدی و علاقه دخیل است
    من گفتم آیفون ۷ و ۷ پلاس بنا بر شرایطم
    ولی آیفون ۱۰ عالیست اصلا کی دوست ندارد آیفون ۱۰ داشته باشد

  6. si

    سلام ؛ من به شخصه طراحی و قدرت SE رو از همه بیشتر می پسندم .

  7. علی

    اگه کسی گوشی کاربردی بخواد درحال حاضر فقط SE ازهمه نظر کامل و قدرتمنده . ولی برای کلاس گذاشتن و پز دادن و …. میخواد ایکس و ۸ و … .

  8. مهراب کریم نژاد

    از دیدگاه من ایفون SE بهترین و مقرون به صرفه ترین ایفونه چون تمام چیزهایی که واقعا بهشون نیاز داریم و داره برخلاف ایفون های دیگه ویژگی های اضافی نداره از جمله تاچ سه بعدی ، دوربین دوتایی یا شارژ بیسیم که واقعا به هیچ دردی نمیخوره نکته قابل توجه اینجاست که توی کاربری روزمره هر کاری که با ایفون ۱۰ میتونم بکنم با SE هم میتونم انجام بدم

  9. علی

    نظر من ۵اس هست،تاچ آیدی،۶۴بیتی بودن دو موردی بود که انقلاب بزرگی در گوشی به وجود آورد و همچنان بعد از گذشت ۵سال از تاریخ تولید این گوشی رو دارم و بدون هیچ مشکلی استفاده میکنم.

  10. مهرداد

    با سلام
    خب قطعا آیفون ۱۰ کامل ترین و بهترین آیفونی هست که تابحال ساخته شده با این که قیمتش بالاست اما اولین آیفونی هست که دوربین خیلی خوبی داره و همینطور صفحه نمایش بسیار خوب که با سایر گوشی ها قابل رقابت هست فیس آیدی و همه چیز این گوشی در حد بسیار خوبی هست.آیفون مورد علاقه من این مدل و مدل se هست که هم ارزان و هم مشخصات خوبی داره و ابعاد کوچک آن بسیار جذاب و متفاوت است.

  11. صادق شیرازی

    آیفون تا زمانی زیبا بود که استیو جابز زنده بود و شاید استیو زیبایی آیفون را با خود به گور برد.

    بی رقیب ترین طراحی آیفون نسل ۴ (۴ و ۴S) بود

  12. شاهو

    ایفون ۵s چون با داشتن اندازه
    مناسب+اولین ایفون با رنگ طلایی+ios 7 که به نظر من نسبت به ios 6 خیلی تغیر کرده بود+ اولین گوشی مجهز به اثر انگشت بود که انقلابی در زمان خود بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه