شنمو ۳ بالاخره در ۲۰۱۸ عرضه می‌شود

۱۳ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شنمو ۳

زمانی که «شنمو ۳» در بهترین کنفرانس تاریخ E3، منظورمان کنفرانس سونی در سال ۲۰۱۵ است، رونمایی شد، تصور نمی‌کردیم خودمان قرار باشد بودجه‌ی ساخت آن را پرداخت کنیم. با این حال شنمو ۳ به یکی از بزرگترین پروژه‌های کیک‌استارتر تبدیل شد و توانست بیش از ۶ میلیون دلار بودجه برای ساخت خود جمع‌آوری کند.

شمنو ۳ در سال ۲۰۱۸ روی پلی‌اسیتشن۴ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

تابستان بود که «یو سوزوکی» (Yu Suzuki)، سازنده‌ی این مجموعه بازی‌ها و کارگردان شنمو ۳ خبر از به عقب افتادن زمان عرضه‌ی بازی داد. سوزوکی گفته بود که بازی را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند کرد. با توجه به اینکه بازی توسط یک تیم کوچک و مستقل ساخته می‌شود، پیش‌بینی می‌کردیم که عرضه‌ی آن باز هم به عقب بیافتد.

شنمو ۳

با این حال، «سدریک بیسکی»، موسس و مدیر استودیوی بازی‌سازی «شیبویا پروداکشنز»، یکی از استودیوهایی که به ساخت شنمو ۳ کمک می‌کند، اطمینان داده است که بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

او در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که شمنو ۳ در سال ۲۰۱۸ روی پلی‌اسیتشن۴ و کامپیوتر عرضه خواهد شد و حتی گیمرها می‌توانند منتظر چند غافلگیری هم باشند. امیدواریم این غافلگیری عرضه‌ی شنمو ۱ و ۲ روی کنسول‌های جدید باشد.

شنمو ۱ و ۲ از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ هستند. این دو بازی ماجرایی، مکانیک کلیدزنی یا همان QTE را برای اولین بار معرفی کردند. حجم جزییات و کارهایی که در شنمو ۱ و ۲ می‌توانید انجام دهید حتی در خیلی از بازی‌های امروزی پیدا نمی‌شوند.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بنیامین ت.د

    بهترین خبری بود که توی این هفته شنیدم
    امیدوارم نسخه ۱ و ۲ هم از اول باز سازی کنن و با گرافیک بالا عرضه بشه

    این بازی و سونیک برای دریمکست حکم زلدا یا ماریو برای نینتندو رو داشتن

    ای کاش شرکت سگا میومد و یک کنسول جدید میساخت و با بازسازی بازی های قدیمی یا عرضه قسمت جدیدشون خودنمایی میکرد

    متاسفانه شرکت سگا امروز کاملا کمرنگ شده و فقط گاهی برای کنسول های شرکت دیگه بازی میسازه که نا امید کننده هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه