شورای رقابت رای گرانی خودروهای داخلی را صادر کرد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
قیمت خودرو

شورای رقابت رای افزایش قیمت خودرو داخلی را صادر کرده است. با این حساب از اول تیرماه شاهد موج جدیدی از گرانی ماشین‌های تولید داخل هستیم.

شورای رقابت دستورالعمل تنظیم قیمت خودرو را برای سال ۹۷ تایید کرده است. به گزارش تسنیم، رییس شورای رقابت در خصوص این دستورالعمل جدید گفت: براساس محاسبات مرکز ملی رقابت میزان افزایش قیمت خودروهای ساخت داخل که مشمول قیمت گذاری هستند اعلام شد.

این افزایش قیمت به طور متوسط برای خودروهای ایران‌خودرو ۷.۱۸ درصد و برای محصولات سایپا ۷.۰۱ درصد تعیین شده است. محصولات شرکت مدیران خودرو هم به طور متوسط ۵.۶۲ درصد گران می‌شوند و این میزان برای مرکز ملی رقابت مورد تایید قرار گرفته است. رییس شورای رقابت درخصوص زمان اجرای این افزایش قیمت‌ها گفت: از اول تیرماه امسال خودروسازان می توانند حداکثر به میزان درصدهای اعلامی قیمت محصولات خود را افزایش دهند.

به نظر می‌رسد در پی افزایش قیمت‌های مداوم خودروهای بازار، باید دوباره شاهد یک موج گرانی جدید و قانونی برای ماشین‌های تولید داخل باشیم. به نظرتان این گرانی‌ها تا چه زمانی ادامه دارد؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar پیمان

    این شورای رقابت ، رقابتو فقط تو قیمت میبینه تو کیفیت چی پس ؟

  2. Avatar Shakib Molavi

    کلاه برداری قانونی…

    با هجوم مردم برای خرید، این کلاه برداری بیشتر هم میشود. روزی که یک پراید (آهن پارۀ سایپا) ۴۰ میلیون به پاچۀ خریدار محترم وارد میشود.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه