شکایت‌ها از سخت‌افزار نکسوس‌ها گریبان گوگل را گرفت

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های G4 و V20 شرکت ال‌جی مشکلی جدی داشتند؛ مشکلی که باعث می‌شد این گوشی‌ها پشت سر هم ریستارت شوند و دیگر نتوان از آن‌ها استفاده کرد. این مشکل گریبان‌گیر بسیاری از صاحبان این دو مدل گوشی ال‌جی شده بود و با اینکه ال‌جی این گوشی‌ها را به رایگان برای کاربران‌شان تعویض می‌کرد، اما طبق گزارش کاربران، مشکل باز هم برطرف نمی‌شد و گوشی‌های تعویضی هم باز پس از مدتی، دوباره شروع به ریستارت شدن می‌کردند. تعدادی از خریداران این گوشی‌ها از ال‌جی شکایت کردند و خبری به تازگی منتشر شده است که می‌گوید به غیر از G4 و V20، نکسوس ال‌جی هم این مشکل را دارد.

به نه نظر می‌رسد که پای گوگل هم به مجموعه‌ای از شکایت‌ها به خاطر مشکلات نکسوس‌٫ا باز شده است، چون شرکت حقوقی Chimicles & Tikellis شروع به برسی گوگل درباره‌ی مشکلات گوشی Nexus 5X و Nexus 6P کرده است.

اولین مشکل مطرح شده، باتری این دو گوشی است. صاحبان آخرین نکسوس‌های گوگل گفته‌اند که گوشی آن‌ها زمانی که حتی ده تا ۶۰ درصد باتری دارد، ناگهان خاموش می‌شود.

در ابتدا تصور می‌شد این مشکل به خاطر اندروید ۷.۰ نوگت به وجود آمده باشد، اما کاربرانی که گوشی‌شان را فلش کردند و به اندروید ۶.۰ مارش‌مالو برگشتند، باز هم مشکل باتری را داشتند.

مشکل بعدی که برای Nexus 6P به وجود آمده و از آن شکایت شده، همان ریستارت شدن مداوم گوشی است.

گوگل به خریداران Nexus 6P گفته است که سراغ هوآوی را بگیرند و از گارانتی این شرکت استفاده کنند.

به نظر می‌رسد که گوگل نخواهد مشکلات سخت‌افزاری این نکسوس‌ها را بر عهده بگیرد، چون تا به امروز هم نکسوس‌ها فقط از نظر نرم‌افزاری از سوی گوگل پشتیبانی شده‌اند و شرکت‌هایی مثل ال‌جی، سامسونگ یا ایسوس نکسو‌س‌هایی که ساخته بوده‌اند را از نظر سخت‌افزاری گارانتی کرده‌اند.

منبع: Neowin

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    این ۳۳۱۰ جدید کی میاد از شر گوشی های هوشمند احمق خلاص بشیم؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه