شگفت یازدهم؛ تولد ۱۱ سالگی دیجی‌کالا

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
11 سالگی دیجی‌کالا

امسال دیجی‌کالا ۱۱ ساله می‌شود و به همین مناسبت سه‌شنبه ۳ بهمن جشنواره‌ی «شگفت یازدهم» را با کلی برنامه‌های هیجان‌انگیز برگزار می‌کند.

دیجی‌کالا از سال ۱۳۸۵ کار خود را آغاز کرد و در این یازده سال قدم به قدم پیش رفت تا امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه باشد.

سال ۱۳۸۵ وقتی مرجع خوبی برای انتخاب یک کالای دیجیتال به زبان فارسی وجود نداشت، سعید و حمید محمدی وب‌سایت دیجی‌کالا را با ارائه شرح و نقد دقیق از دوربین عکاسی، موبایل و لپ‌تاپ راه‌اندازی کردند. در مدت کوتاهی فروش اینترنتی دیجی‌کالا آغاز شد و سال ۱۳۹۳ به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان شناخته شد. در همان سال دیجی‌کالا در جمع ۱۰ قهرمان کارآفرینی دنیا در کنگره جهانی کارآفرینی ۲۰۱۳ در مسکو برگزیده شد.

دیجی‌کالا کار خود را با یک تیم ۵ نفره در یک دفتر کوچک در خیابان سعدی شروع کرد و در سال ۱۳۹۱ کمتر از ۱۰۰ نفر کارمند داشت. حالا در سال ۱۳۹۶ تعداد کارمندان دیجی‌کالا به بیش از ۲۵۰۰ نفر رسیده، ۲۳ مرکز در نقاط مختلف ایران و بزرگ‌ترین انبار و مرکز پردازرش کالا در خاورمیانه را در اختیار دارد.

دیجی‌کالا با همراهی مشتریان وفادارش توانسته این افتخارات را کسب کند و حالا در تولد ۱۱ سالگی یک جشنواره فروش فراموش نشدنی به نام «شگفت یازدهم» برگزار می‌کند.

اگر در فکر یک خرید زمستانی عالی هستید، هر چیزی که در لیست خریدتان دارید؛ از لوازم دیجیتال مثل گوشی و لپ‌تاپ از برندهای معتبر گرفته تا عطر و وسایل شخصی یا وسایل خانه، لوازم ورزشی و ملزومات سفر؛ تولد ۱۱ سالگی دیجی‌کالا را از دست ندهید. خبرهای خوبی برای شما داریم.

منتظر یک اتفاق هیجان‌انگیز باشید.

دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. انسیه توفیقی

    سلام تبریک بابت تولدتون
    من روی کیک و بقیه موارد میزنم وارد نمیشه،چطوری وارد دسته بندیها و دیدن محصولات و تخفیفات مختلف این شگفت انگیز یازدهم بشم؟؟
    باتشکر

  2. منتقد

    آن طور که من دیدم از ساعات ۲صبح تا ۱۲ صبح شگقت انه است در ان ویدیو

  3. سپهر نامی راد

    سلام و خسته نباشید
    من هم تولدم ۳ بهمن و سه شنبه است و کلی هم تا حالا از دیجیکالا خرید اینترنتی انجام داده ام و همچنین یک کالا همین روزها خریداری کردم که فردا دوشنبه ،یک روز قبل تولدم به دستم خواهد رسید؛ حال دیجیکالا به این مناسبت در روز تولدش که تولد من هم هست چه کادویی برای من فراهم کرده است!!????

  4. بهادر

    سلام
    یادش بخیر؛ چقدر زود گذشت، باید یه کارت اینترنت میخریدم و با اینترنت دایال آپ با اون سرعت کمش به نت وصل میشدم(تلفن خونه هم اشغال میشد) و سایت دیجی کالا رو میدیدم تا ببینم نقد و بررسی برای دوربین های جدید اومده یا نه؟
    از همون ۱۱ سال پیش یکی از کارای روزانه من همینه که تا مرورگر رو باز میکنم اول یه نگاهی به دیجی کالا بندازم و بعد کارام رو شروع کنم.
    من که همون حس و حال قدیمی رو خیلی دوست داشتم و خیلی خودمونی بود؛ نقدها و نظرات خوب، بررسی های عالی و در کنارش به یه جمع بندی میرسیدی و میتونستی خرید کنی؛ دو سه سالی میشه که دیجی کالا تمرکزش رو فروش کالا شده و ازون نقد و بررسی های خوب و ویدیوهای زیادی که در رابطه با کالاهای جدید منتشر میکردن خبری نیست؛ حتی نظرات کاربران هم مثل سابق نیست و توی صفحه کالا کلی بحث میشد که دیگه نیست؛ دیجی کالا مگ و … نتونسته برای من جذاب باشه
    متاسفانه بیشتر یه سایت صرفا تجاری شده؛ اما هنوز هم مطمئن ترین و بهترین جا واسه خرید اینترنتیه.

  5. محمد حسین فدایی

    سلام خسته نباشید
    تو این یازده سال پیشرفت خیلی چشمگیری داشتین ما بجز دعای موفقیت برای شما کار دیگه نمیتونیم انجام بدیم و من فقط یه درخواست دارم تو این روز بزرگ مادر بورد asus h81-mc رو هم قرار بدین ممنون

  6. سید هادی

    هنوز دیجی کالا در مجموع بهترین فروشگاه آنلاین در ایران هستش ولی اون روند رشد و شگفت زده کردن دیگه نیست ، دیگه کالا ها از بازار ارزان تر نیستند و نقد و بررسی کالا ها هم به کیفیت و دقت قبل نیست اما هنوز به دیجی کالا اعتماد دارم و امید وارم بهتر بشه

  7. معین الدین ملکان

    اااا چی جالب. دفاع ارشد منم همین روزه. خخخخخخخ. جایزه نداره این اتفاق خخخخخ

  8. محسنیا

    سلام
    دیجی کالا تولدت مبارک!

    همیشه تو بهترین هدایا رو با بهترین قیمت ها به ما هدیه دادی و ما هیچ هدیه ای جز دعای موفقیت برای تو نداریم.

    به همه زحمت کشان دیجی کالا این مناسبت زیبا رو تبریک میگم.

    ارادتمند محسنیا از کرمانشاه

  9. حسن خوشرو

    با سلام و خسته نباشید و تبریک بابت این همه پیشرفت در این ۱۱ سال
    به عنوان یک هموطن افتخار میکنم.
    من از روزهای اول با دیجی کالا همراه بودم و محصولات مختلفی را برای خودم و دوستان و نزدیکانم خریدم. تا حالا به هیچ مشکلی با دیجی کالا بر نخوردم.
    اگر امکان داشته باشه تصاویری از سال های مختلف دیجی کالا بذارین خیلی جالب میشه و خاطره بازی میشه.
    ممنون بابت پیشرفتتون.
    موفق باشین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه