شیائومی از ست تاپ باکس جدید خود رونمایی کرد

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی از نسل جدید ست تاپ باکس‌های اندرویدی خود رونمایی کرده است. با این حال به نظر نمی‌رسد از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شاهد تفاوت‌های بزرگ و پیشرفت باشیم. ست‌تاپ باکس جدید شیائومی Mi Box 4 نام گرفته و با اینکه چیپ‌ست جدیدی در آن قرار گرفته، ولی هنوز هم از سیستم عامل اندروید ۶.۰ استفاده می‌کند.

این ست تاپ باکس در چین با توجه به علایق شما و با کمک هوش مصنوعی، می‌تواند محتوای مختلفی را برای تماشا به شما پیشنهاد کند.

چیپ‌ست جدید این ست تاپ باکس Amlogic 905L است که قابلیت‌های جدیدی مثل پشتیبانی از HDR و HDMI 2.0b را با خودش به همراه داشته است.

ست‌ تاپ باکس Xiaomi Mi Box 4 از فرمت تصویری HEVC یا H265 و وضوح تصویر ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. صدای دالبی دیجیتال پلاس و DTS هم روی HDMI و هم روی پورت اپتیکال این دستگاه پشتیبانی می‌شود.

شیائومی هم‌چنین به این موضوع اشاره می‌کند که نرم‌افزار این ست تاپ باکس در چین با توجه به علایق شما و با کمک هوش مصنوعی، می‌تواند محتوای مختلفی را برای تماشا به شما پیشنهاد کند.

Xiaomi Mi 4 Box

ست تاپ باکس جدید شیائومی ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و هم‌چنین ۸ گیگابایت حافظه‌ی فلش دارد. یک مدل ارزان‌تر هم به اسم Mi Box 4c عرضه خواهد شد که حافظه‌ی رم آن یک گیگابایت است و خبری از صدای دالبی و بلوتوث هم روی آن نیست.

شیائومی از قابلیت بالای این دستگاه برای بازی می‌گوید، ولی پردازنده‌ی این دستگاه که چهار هسته‌ی Cortex A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز دارد و پردازنده‌ی گرافیکی Mali 450 آن چندان برای بازی مناسب به نظر نمی‌رسند.

قرار است Mi Box 4 و ‌Mi Box 4c از روز اول فوریه در بازار چین عرضه شود. این دو ست تاپ باکس به ترتیب حدود ۵۵ و ۴۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

احتمالا نسخه‌ی بین‌المللی این دستگاه هم به زودی معرفی و عرضه خواهد شد.

منبع: GSM Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی

    به چه درد ما میخوره وقتی تمام سورس های مبداش مثله youtube و netflix تو ایران شیلتره!!!!!

  2. جواد

    حتما پس از عرضه موجود کنید در سایت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه