شیائومی و اوپو هم مشغول ساخت گوشی تاشو هستند

۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی تاشو

در زمینه ساخت گوشی تاشو ، به نظر می‌رسد هواوی و سامسونگ پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و حالا طبق جدیدترین گزارش‌ها، شرکت‌های شیائومی و اوپو هم می‌خواهند شانس خود را در این زمینه امتحان کنند.

طبق گزارش سایت کره‌ای ET Times، شرکت‌های شیائومی و اوپو در حال تامین قطعات لازم برای ساخت گوشی‌های تاشو هستند. به نظر می‌رسد این دو شرکت مانند هواوی قصد دارند نمایشگرهای انعطاف‌پذیر این گوشی‌ها را از طریق سازندگان چینی تامین کنند. با این حال، در این گزارش به نام ال‌جی به عنوان یک تامین‌کننده احتمالی هم اشاره شده است.

شیائومی مشغول ساخت گوشی تاشویی است که رو به بیرون باز می‌شود.

در این گزارش آمده که برخلاف گوشی‌های تاشو هواوی و سامسونگ که رو به داخل باز می‌شوند، شیائومی مشغول ساخت گوشی تاشویی است که رو به بیرون باز می‌شود. در مورد نوع طراحی گوشی تاشو اوپو هم خبری در دست نیست.

یک نکته کلیدی در مورد تلاش شیائومی در این زمینه، بحث قیمت‌گذاری گجت نهایی است و این که آیا گوشی تاشو شیائومی ارزان‌تر از گجت مشابه ساخت رقبا خواهد بود؟ زیرا شهرت شیائومی به ارائه‌ی گجت‌های باکیفیت ولی ارزان‌قیمت برمی‌گردد. هرچند هنوز برای مطرح کردن چنین گمانه‌زنی‌هایی خیلی زود است، اما اگر گوشی تاشو شیائومی قیمت ارزان‌تری نسبت به گوشی‌های تاشو ساخت هواوی و سامسونگ داشته باشد، چندان تعجب نخواهیم کرد.

گوشی تاشو

شرکت چینی ZTE سال گذشته گوشی تاشو Axon M را معرفی کرد که در حقیقت از دو صفحه‌نمایش جداگانه تشکیل شده بود. با باز کردن این گوشی، کاربران می‌توانند از یک گجت شبه تبلت بهره ببرند. اگر سازندگان به ساخت گوشی‌های تاشویی روی بیاورند که رو به داخل بسته شوند، چنین رویکردی-حداقل از لحاظ تئوری-می‌تواند تا حد زیادی مانع آسیب رسیدن به صفحه‌نمایش گوشی شود.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه