شیائومی با Mi Note 2 جای خالی نوت ۷ را پر می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

شرکت چینی شیائومی پس از ماه‌ها شایعه گوشی Mi Note 2 را معرفی کرد.  گوشی جدیدی که از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد و از خیلی جهات می‌توان آن را جایگزینی برای گلکسی نوت ۷ دانست.

گوشی MI Note 2 از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و صفحه نمایش AMOLED آن از هر دو سمت خمیده است. همین موضوع باعث شده که ۷۷.۲ درصد روی گوشی را صفحه نمایش تشکیل دهد. بدنه‌ی پشتی این گوشی هم از شیشه ساخته شده و شکل و شمایلی مانند نوت ۷ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

از نظر سخت افزاری هم محصول جدید شیائومی از سخت افزار بسیار خوبی بهره می‌برد. از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ برای این گوشی استفاده شده و در دو مدل با ۴ و ۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود که به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

شیائومی برای پرچم‌دار جدیدش از باتری ۴۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳.۰ استفاده کرده است. دوربین پشت ۲۲.۵۶ مگاپیکسلی برای این محصول در نظر گرفته شده که از دیافراگم f/2.0  و سنسور IMX318 سونی بهره می‌برد. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی با سنسور MIX268 سونی است. دوربین جلو به فوکوس خودکار مجهز شده و از دیافراگم f/2.0 برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به پشتیبانی از NFC برای سرویس Mi Pay و سنسور تشخیص اثر انگشت اشاره کرد. پورت USB Type-C هم روی آن دیده می‌شود. گوشی جدید شرکت شیائومی با اندروید ۶.۰ و رابط کاربری MIUI 8 راهی بازار می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود. مدل ۴ گیگابایتی که ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد با قیمت ۴۱۳ دلار و مدلی که شش گیگابایت رم  و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد هم با قیمت ۴۸۷ دلار به‌فروش می‌رسد. همچنین مشخص شده که مدل بین‌المللی این گوشی هم با قیمت ۵۱۶ دلار راهی بازار می‌شود.

منبع: Xiaomi

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar ars

    نمی دونم خود کره ای ها هم اینقدر روی برند سامسونگ تعصب دارند که بعضی از دوستان ما در ایران سامسونگ رو می پرستند!

    مطمعنا این روزها برند سامسونگ روی هر محصولی باشه قابل اطمینان بودن اون رو می رسونه ولی بهتره ما بفکر خودمون باشیم
    وقتی توی کشور خودمون و اروپا و آمریکا کلی از برند شیاومی راضی هستند برای چی پول اضافه بپردازیم برای برند سامسونگ؟
    من به شخصه حدود یک ساله شیاومی ردمی نوت ۲ دارم که خیلی هم ازش راضی هستم
    نمیگم از سامسونگ بهتره ولی با نصف قیمت گوشی با برند معروف و گرون همون کارایی رو تهیه کردم.
    پیروز باشید

  2. Avatar ناشناس

    کپی زده از سامسونگ . بعد از اینکه چند مورد انفجار نوت ۷ پیش اومد و یه عده سودجو هم هی قضیه رو شاخ و برگ دادن کلا نوت ۷ از بین رفت ولی یکی از مشخصه های نوت ۷ داشتن قلم بود که این گوشیهایی که به عنوان جایگزین معرفی میشن هیچ کدومشون قلم ندارن . من خودم همه سریهای نوت رو داشتم الانم فعلا نوت ۵ رو به عنوان جایگزین نوت ۷ دارم ولی فکر نمی کنم این گوشی جایگزین خوبی برای نوت ۷ باشه

  3. Avatar فراد

    این فقط شبیه نوت هست و اسمش نوتِ! با همین ۲ فاکتور جایگزین نوت ۷ میشه؟!
    بهترین جایگزسن همون نوت ۵ هستش؛ چون کلِ ویژگی نوت تحت شعاع قلم اس هست!

  4. Avatar موسوی

    بله درسته که سامسونگ یک کمپانی بسیار پیشرو در مورد تولید محصولات تکنولوژیک هست اما دوستان تعصب داشتن هم درست نیست.
    از نظر ظاهری متاسفانه این گوشی شیائومی بسیار شبیه نوت ۷ سامسونگه اما نباید فراموش کرد که شرکت شیائومی اولین گوشی خودش رو در سال ۲۰۱۱ بیرون داد و تو این مدت پیشرفت شگفت انگیزی داشته.شیائومی الان چهارمین شرکن تولید کننده محصولات هوشمند در جهانه! و تولیداتش فقط محدود به تلفن های هوشمند نیست.براساس آمار شرکت آمریکایی International Data Corporation در سال ۲۰۱۴ سومین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان بوده بعد از اپل و سامسونگ.شیائومی در پایان سال۲۰۱۴ بعد از اینکه ۱.۱ بیلیون دلار از سرمایه گذاران جذب کرد تبدیل به ارزشمند ترین استارت آپ فن آوری محور در جهان شد. پس به همین راحتی و بخاطر تعصب روی برند سامسونگ نمیشه این شرکت رو نادیده گرفت.
    و اگر دوستان دقت کرده باشند هر سال حداقل یکی از گوشیهای این شرکت جزء برترین گوشی های اندروید سال میشه. در نقدهایی که در مورد محصولات این شرکت خوندم این نکته مشترکه که این شرکت در عین اینکه گوشی هاش رو با قیمتهای استثنائی و کاملا رقابتی (به قول برخی غول کش) ارائه میده اما این مسئله باعث نمیشه که در مورد کیفیت اغماض بکنه.
    در مورد ردمی نوت ۳ پرو هم این گوشی یکی از پرطرفدارین گوشی ها در میان میان رده ها تبدیل شده و اگر سری به GSM Arena بزنید میبیند که چند ماه جزء گوشی هایی بوده که بیشترین بازدید و علاقه مندی رو به خودش جذب کرده. واقعا تو رنج قیمت زیر یک میلیون تومان میشه گوشی رو پیدا کرد که چیپست اسنپ دراگون ۶۵۰ و سه گیگ رم و حس گر اثر انگشت داشته باشه.
    نکته آخر اینه که علاوه بر تمام این نکات چیزی که خیلی ها رو متمایل به این برند میکنه علاوه بر کیفیت و مقرون به صرفه بودن محصولات، رابط کاربری MIUI هست که در عین سادگی امکانات بسیار هیجان انگیزی در اختیار کاربر میزاره.

  5. Avatar Next is Now

    کپی برابر اصل نوت ۷ ! خدا پدر سامی رو بیامرزه که صفحه نمایش خمیده رو ابداع کرد

  6. Avatar mahdispd

    تازگی خیلیا رو میبینم ب تقلید از سامسونگ صفحه نمایش ادج میانه ولی عمرن ب سامسونگ برسن راستی تاحالا یک نمونه درست کرده اند یا فقط تو سایتا ویژگی هاشو مینویسن؟؟

  7. Avatar Alireza.A

    عجب!!! فقط دور بین پشت رو تغییر داده! تیم طراحی شیائومی خیلی زحمت کشیده. شیائومی دو تا اسمارت فون جدید معرفی کرده یکی دقیقا نوت ۷ یکی هم کاملا کپی شارپ aquos xx .

  8. Avatar علي

    بنظرتون اگه رویه پژو بعضی از آپشن بنز بزارید بنز میشه؟میتونه جای بنز بگیره؟معلوم ن اخر اصالت بنز رو نداره شیائومی همین طور اصالت نداره نسبت به اپل سامسونگ و بقیه مارک
    شیائومی فقط با صفحه اج میخواد جای نوت بگیره:) این گوشی یه کپی برابر اصل نوت۷به ظاهر رو گوشی و رنگ ابی مرجانی(که نوت ۷این رنگ بود)
    پس هیچ چیز نمیتونه جای نوت۷ بگیره ب جز ۷ plus
    شیائومی مثل هواوی فقط رو کاغذ قوی ان در واقعیت اسبابازی هستن با تاریخ انقضاء(۱سال)

  9. Avatar پارسا

    باو پر نمیکنه جاشو چون مردم اصن این برندو به خوبی نمشناسن ضمانت درست حسابی هم نداره
    به نظر من بهترین جانشین برای نوت ۷
    Lg v20 یا c9 هست

  10. Avatar بهروز

    توی سایت شیائومی رفتم نگاهی کردم دیدم شیائومی چه گوشی های قدرتمندی میسازه
    گوشی های خوشگل و بدون حاشیه.واقعا محشر بود
    اون وقت بعضی ها میرن نارنجک مخرن

    1. Avatar حمید

      دوست عزیز حدود۱ماه پیش بود که همین شیائومیmi4تو جیب یک چینی ترکید(فیلمش تو یوتیوب هست)و یک پاوربانک تولید این شرکت هم منفجر شد اما چون شرکت گمنامی هست نسبت سامسونگ و اپل و سونی و…کسی توجه نکرد.
      اما در مورد گوشی های جدیدش من ردمی نوت۳پرو خریدم ۲ماه اول خوب بود و کیفیت نسبت به هزینه قابل قبول بود مخصوصا باتری عالی داره و فقط هم با اداپتور و کابل اورجینال خودش شارژ میکیردم بعد ۲ماه کار سبک که باش میکردم گوشی انقدر داغ میکرد که درحد اذیت کردن بود حدود۱هفته که این طوری بود دیگه روشن نشد بردم نمایندگی تو اصفهان گفتن اشکال از برده گوشی و چون موجودی نداشتن گوشی خودم موجود نبود۲۰روز طول کشید تا نو گوشی خودم برام اوردن.از چندجا که پرسیدم گفتن مشکل اصلی شیائومی بردشون هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه