شیائومی تاریخ معرفی گوشی گیمینگ بلک شارک ۲ را اعلام کرد

۱۷ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بلک شارک

یک روز بعد از اینکه گوشی گیمینگ بلک شارک ۲ در بنچمارک Geekbench رویت شد، شیائومی با انتشار یک پوستر اعلام کرد که این گوشی در تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) در چین رسما معرفی می‌شود.

بلک شارک

مانند تقریبا تمام پرچم‌داران اندرویدی سال ۲۰۱۹، این گوشی هم از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بهره می‌برد که به‌لطف معماری ۷ نانومتری، عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتری به ارمغان می‌آورد. مدل پایه این گوشی احتمالا مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و انتظار عرضه مدل مبتنی بر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم را هم باید داشته باشیم. در ضمن مانند مدل Helo بلک شارک که از ۱۰ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد، عرضه مدل مبتنی بر این مقدار حافظه رم هم چندان بعید به نظر نمی‌رسد.

متاسفانه، هنوز در مورد ویژگی‌های ظاهری این گوشی گزارش‌های موثقی منتشر نشده و به همین خاطر با قاطعیت نمی‌توانیم در مورد این موضوع اظهارنظر کنیم. از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانیم انتظارشان را داشته باشیم، بهره‌گیری از سیستم خنک‌کننده، اندروید پای و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

مانند مدل‌های قبلی، این گوشی هم به احتمال زیاد در ابتدا فقط در بازار چین عرضه می‌شود و تا آخر ماه آوریل روانه‌ی دیگر بازارها مانند اروپا می‌شود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه