شیائومی هم صفحه نمایش قابل انعطاف تولید می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی است که شرکت‌های مختلف مانند سامسونگ و ال‌جی روی نسل جدیدی از صفحه‌های نمایش کار می‌کنند که قابل انعطاف هستند و می‌توان آن‌ها تا کرد. در شایعات گفته شده که سامسونگ می‌خواهد اولین گوشی خودش با صفحه نمایش قابل انعطاف را تولید کند و حتی ال‌جی هم ویدیویی از صفحه‌نمایش جدیدی که تولید کرده بود، نشان داد. حالا در خبر ها به این موضوع اشاره شده که شرکت چینی شیائومی هم روی چنین محصولی کار می‌کند و حتی ویدیویی هم از آن منتشر شده است.

در این ویدیو صفحه نمایش خمیده‌ی شیائومی را مشاهده می‌کنید که به وسیله‌ی آن محیط سیستم عامل یک گوشی نشان داده می‌شود که به‌راحتی هم می‌توان با آن کارکرد. البته در این ویدیو خبری از گوشی نیست؛ اما هیچ مشکلی هم در خم بودن صفحه نمایش شیائومی دیده نمی‌شود و همه چیز نرم و روان کار می‌کند.

هنوز مشخص نیست که این محصول کی راهی بازار می‌شود و در چه محصولاتی مشاهده خواهد شد؛ اما مشخص است که این شرکت چینی خودش را برای حضور در این بازار آماده می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که چه شرکتی قرار است برای شیائومی صفحه نمایش تولید کند. در ادامه می‌توانید  ویدیوی منتشر شده از صفحه نمایش خمیده‌ی شیائومی را ببینید:

منبع: Verdict

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    اینکه یک صفحه نمایش انعطاف پذیر ببینیم اصلا دور از ذهن نیست ! مهم اینه که سخت افزار این گوشی ها چطور قراره پیاده سازی بشه ؟
    CPU یا Main board انعطاف پذیر ؟! باتری ها همین الان تحت فشار ن و منفجر می شن ! حالا فکرشو بکنید گوشی ۹۰ درجه تا بشه !! چیزی از باتری می مونه ؟
    از اینا جوک تر ! فکر کنید شما گوشی رو توی دستتون می گیرید وسط کار صفحه نمایش وا می ره ((:

    این ها فقط کانسپت های عوام فریبانه است

    1. Avatar حامد

      چیزی نیست میشه صفحه نمایش رو با wifi به سیستم عامل متصل کرد و سیستم عامل رو تو جیب گذاشت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه