شیائومی Mi 9 SE با پردازنده اسنپدراگن ۷۱۲ معرفی شد

۱ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی اوایل امروز، پرچمدار جدید خود به نام Mi 9 را معرفی کرد اما این تنها گوشی نیست که امروز شیائومی به ما نشان داده است. در کنار Mi 9، مدیرعامل شیائومی، آقای Lei Junas، گوشی شیائومی Mi 9 SE را هم معرفی کرد که این گوشی اولین محصولی خواهد بود که با پردازنده اسنپدراگن ۷۱۲ عرضه می‌شود. همچنین دوربین اصلی این گوشی نیز سنسور IMX586 سونی را خواهد داشت و درواقع ۴۸ مگاپیکسلی است. سنسور اثر انگشت این گوشی هم در زیر نمایشگر دستگاه قرار گرفته است.

گوشی Mi 9 SE کمی کوچک‌تر از برادر پرچمدار خود است و نمایشگری ۵.۹۷ اینچی با تکنولوژی AMOLED دارد. در بالای این نمایشگر نیز یک بریدگی قطره مانند قرار گرفته و حاشیه پایینی نمایشگر کمی ضخیم‌تر از Mi 9 معمولی است. پردازنده اسنپدراگن ۷۱۲ دستگاه نیز با یک رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، انجام وظیفه می‌کند.

صحبت از پردازنده جدید کوالکام شده و باید بگوییم که اسنپدراگن ۷۱۲ تنها کمی از اسنپدراگن ۷۱۰ قدرت‌مند‌تر است. این پردازنده جدید بیشتر در بخش CPU قوی‌تر شده و همچنان بر پایه لیتوگرافی ۱۰ نانومتری FiNFET ساخته شده است. مودم این پردازنده نیز از انواع استاندارد‌های WiFi، بلوتوث ۵ و LTE دوگانه پشتیبانی می‌کند.

در کنار دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی دستگاه، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنزی با زاویه دید عریض قرار گرفته است. همچنین دوربین سوم دستگاه رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد و با لنز تله فوتو، زوم دو برابری بدون افت کیفیت را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. دوربین جلوییی این گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسلی است و چندین و چند فیلتر زیبایی برای سلفی‌های کاربران دارد.

باتری ۳۰۷۰ میلی‌آمپری این گوشی نیز با شارژر ۱۸ واتی و با سرعت بالا شارژ می‌شود. این گوشی فاقد پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و برای اتصال هدفون یا باید سراغ پورت USB-C دستگاه بروید و یا از هدفون‌های بلوتوث استفاده کنید. دیگر ویژگی‌های Mi 9 SE شامل ویژگی Game Turbo Booster، آخرین نسخه MIUI 10 با اندروید پای و همچنین چیپست NFC می‌شود.

شیائومی Mi 9 SE مثل گوشی Mi 9 در سه رنگ آبی، بنفش و مشکی با قیمت پایه ۳۰۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۳۴۰ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. شما درباره گوشی شیائومی Mi 9 SE چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. amin

    کی موجودش میکنید پس؟

  2. shahabmp

    با ۳۰۰ دلار واقعا به صرفه است این گوشی، عاشقش شدم

  3. Mohammad

    عالیه
    من اصلا به گوشی های بزرگ عادت ندارم و عادت هم نمیکنم
    بزرگتر از ۶اینچ رو واقعا چجوری تو دست نگه میدارین
    همین ۶اینچ هم بزرگه تازه ولی خب کوچکتر نیس دیگه متاسفانه
    Mi9se نسبت به برادر بزرگتر خودش بنظرم ظاهر زیباتری داره
    خود mi9 بنظرم ابعاد و شکلش یه کم دفرمه س
    تنها ایراد این گوشی باتریش هس که کاش ۴۰۰۰mA میبود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه