شیائومی Mi A1 در کشورهای بیشتری عرضه شد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت شیائومی معمولا در کشورهای زیادی عرضه نمی‌شوند. این موضوع برای گوشی‌های سری Android One هم صدق می‌کند؛ گوشی‌هایی که در پروژه‌ی Android One گوگل جای می‌گیرند، به صورت محدود در چند کشور عرضه می‌شوند. قرار است شیائومی در حرکتی جدید، گوشی Mi A1 خود را که بخشی از پروژه‌ی Android One گوگل است در کشورهای زیادی عرضه کند.

این شرکت چینی یک ماه پیش که گوشی Mi A1 را رونمایی کرد، گفت که قرار است این گوشی به صورت بین‌المللی و در بیشتر مناطق دنیا وارد بازار شود. کشورهایی که قرار است گوشی Mi A1 در آن عرضه شود، در لیست زیر آمده است. این گوشی چند هفته‌ی پیش در هندوستان عرضه شده بود و از یکی دو روز گذشته، در چند بازار اروپایی دیگر هم برای خرید موجود شده است.

قرار است از هفته‌ی آینده، گوشی Mi A1 وارد بلغارستان، مجارستان، روسیه و هم‌چنین اسپانیا شود. محدوده‌ی قیمت این گوشی بین ۲۳۰ تا ۲۸۰ یورو در این کشورها متغیر است.

گوشی Xiaomi Mi A1 تعادل بسیار خوبی بین قیمت و مشخصات دارد. این گوشی بخشی از پروژه‌ی Android One است و با نسخه‌ی خالص سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود. گوگل هم خودش آپدیت‌های اندروید را برای این گوشی عرضه می‌کند. از نظر مشخصات، گوشی Mi A1 پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ دارد، حافظه‌ی اصلی آن ۴ گیگابایت است و ۶۴ گیگابایت هم حافظه‌ی فلش دارد. این گوشی هم‌چنین یک صفحه نمایش Full HD در اندازه‌ی ۵.۵ اینچی دارد و دوربین آن هم دوتایی است. شیائومی گوشی Mi A1 را هم‌چنین با بدنه‌ای تمام فلزی و شیشه‌ی Gorilla Glass ساخته است.

منبع: Phone Arena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه