صفحه نمایش آیفون بعدی را هم سامسونگ تولید می‌کند

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون ۱۰

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ امسال هم صفحه نمایش آیفون‌ جدید را تولید خواهد کرد. شایعات می‌گویند که شرکت اپل امسال سه مدل آیفون راهی بازار می‌کند که هر سه آن‌ها در اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه راهی بازار می شوند. گفته شده دو مدل از این گوشی‌ها همانند آیفون ۱۰ با صفحه نمایش OLED راهی بازار می‌شوند.

براساس گزارش‌های منتشر شده شرکت سامسونگ تولید کننده صفحه نمایش OLED گوشی‌های اپل خواهد بود. شایعات می‌گویند که دو گوشی آیفون Xs و آیفون Xs پلاس دو محصولی هستند که سامسونگ صفحه نمایش OLED برای آن‌ها تولید خواهد کرد. این گوشی‌ها از صفحه نمایش ۵.۸ و ۶.۵ اینچی بهره می‌برند.

در گذشته شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که ال‌جی صفحه نمایش OLED برای گوشی‌های آیفون تولید می‌کند، اما اکنون به نظر می‌رسد که ال‌جی ظرفیت تولید این‌ مقدار صفحه نمایش را ندارد و نمی‌تواند به سفارش اپل پاسخ دهد.

همان طور که گفته شد، از بین سه گوشی جدید اپل دو مدل با صفحه نمایش OLED راهی بازار می‌شوند که قیمت بالاتری دارند و یک مدل هم صفحه نمایش LCD خواهد داشت که قیمت ارزان‌تری خواهد داشت. شایعات می‌گویند که این گوشی از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی LCD بهره می‌برد و بین دو مدل دیگر قرار می‌گیرد.

منبع: macrumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مازیار جهانبانی فر

    یاد استیو جابز فقید بخیر که استاندارد ترین سایز آیفون رو تولید کرد????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه