صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت ۸ چه شکلی است؟

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قبل از معرفی محصولات شاخص و پرچم‌دار، همیشه شایعات فراوانی به گوش می‌رسد که تعدادی از آن‌ها درست از آب درمی‌آیند و تعدادی هم نادرست. انتظار می‌رود که امروز با یکی از شایعه‌هایی روبرو هستیم که احتمالا حقیقت دارد؛ این‌که سامسونگ از صفحه نمایش اینفینیتی در گلکسی نوت ۸ بهره می‌برد.

سامسونگ، صفحه نمایش اینفینیتی را در گوشی گلکسی اس۸ معرفی کرد؛ نمایشگری که از هر دو طرف انحنا دارد، کم‌حاشیه است و نسبت تصویر جدید و بی‌نظیری را برای گوشی فراهم می‌کند. گزارش های اخیر خبر می‌دهند که سامسونگ در پروتوتایپ نوت ۸ از نسخه ۷.۱.۱ اندروید و صفحه نمایش اینفینیتی استفاده کرده است.

از آن‌جایی که سامسونگ از این نمایشگر در پرچم‌دار گلکسی S8 استفاده کرده، تجهیز نوت ۸ به این نمایشگر نیز دور از ذهن نیست. صفحه نمایش اینفینیتی سامسونگ گلکسی نوت ۸ دارای نسبت تصویر ۱۸:۵.۹ است که به نمایشگر گلکسی اس۸ شباهت دارد. پیش از این شایعاتی مبنی بر اندازه نمایشگر ۶ اینچی و رزلوشن ۴k شنیده شده بود اما هنوز گزارشی به‌طور رسمی آن‌ها را تایید یا تکذیب نکرده است.

استفاده از این نوع نمایشگر به معنای خداحافظی سامسونگ از کلید فیزیکی هوم و استقبال این شرکت کره‌ای از بهره‌مندی این سبک طراحی و نوآوری در محصولات پرچم‌دار آینده خود است. بجز سامسونگ، ال‌جی هم به استقبال از این نوآوری رفته و مدل جی۶ خود را به صفحه‌ نمایش کم‌حاشیه مجهز کرده است. حتی شایعه‌ها از قدم برداشتن شرکت اپل برای استفاده از این نوع صفحه نمایش در پرچم‌دار آینده خود یعنی آیفون ۸ خبر می‌دهند. با این حال، احتمالا امسال شاهد معرفی مدل جدید گلکسی نوت هستیم که به صفحه نمایشی مشابه گلکسی اس۸ مجهز می‌شود.

منبع: Ubergizmo
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    حتمن که نمیشه اون نمایشگر باشه حداقل باید یه جوری باشه که بتونه از S Pen که میترسم به SAMSUNG Pen تغییر نام پیدا کنه؛ پشتیبانی بکنه سایزشم باس بزرگ تر بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه