لاجیتک صفحه کلید جدیدی برای آیپد پرو معرفی کرد

۲۳ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همزمان با معرفی آیپد پرو، شرکت‌های مختلف لوازم گوناگونی را برای محصول جدید اپل معرفی کردند. یکی از این شرکت‌ها لاجیتک است.

صفحه کلید CREATE که توسط لاجیتک ساخته شده در آبان ماه برای آیپد پرو عرضه می‌شود.

شرکت لاجیتک به تازگی یک صفحه کلید برای آیپد پرو طراحی کرده که شباهت زیادی به صفحه کلید استانداردی که اپل برای این محصول ساخته، دارد. این صفحه کلید از Smart Connector بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران نیازی به شارژ یا همگام‌سازی آن به وسیله بلوتوث با تبلت نداشته باشند. این محصول یک صفحه کلید در اندازه استاندارد است و می‌توان مانند صفحه کلیدهای کامپیوتر از آن استفاده کرد. این محصول CREATE نام دارد و به شکلی ساخته شده که بتوان به وسیله آن از تمام قابلیت‌های آیپد پرو استفاده کرد. این صفحه کلید با سیستم عامل iOS 9 به خوبی کار می‌کند و براساس گفته‌های شرکت لاجیتک با این محصول می‌توان کارهای بسیار زیادی در زمینه خلق محتوای مختلف انجام داد. صفحه کلید CREATE به شکلی طراحی شده که در زمان استفاده کوچک‌تر از آیپد پرو به نظر می‌رسد. دکمه‌های این صفحه کلید از فابریک ساخته شده‌اند.

logitech-keyboard-2

هنوز مشخص نیست که این محصول در چه تاریخی راهی بازار می‌شود، اما در آبان ماه باید منتظر آن باشیم. درحالی که صفحه کلید مخصوص اپل برای آیپد پرو با قیمت ۱۷۰ دلار به فروش خواهد رسید، شرکت لاجیتک صفحه کلید مخصوص خودش را با قیمت کمتری راهی بازار خواهد کرد تا بتواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند. درحالت کلی صفحه کلید ساخته شده توسط لاجیتک، چندان با صفحه کلید اپل متفاوت نیست و تنها قیمت نهایی این محصول است که می‌تواند نظر کاربران را تغییر دهد.

منبع:‌ Digital Trends

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه