ضد آب بودن نوت ۷ تایید شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که سامسونگ خودش را برای معرفی گلکسی نوت ۷ در تاریخ ۱۲ مرداد ماه آماده می‌کند؛ اطلاعات مختلفی از این گوشی به بیرون درز می‌کنند. تا این لحظه می‌دانیم این گوشی در دو مدل با دو تراشه‌ی اسنپ‌دراگون و اگزینوس جدید راهی بازار می‌شود، قلم S Pen آن تغییر کرده، صفحه نمایش خمیده دارد و از رابط کاربری تازه‌ای بهره می‌برد. در چند روز گذشته هم تصاویر مختلفی از نوت ۷ به بیرون درز کرده بودند و ما را بیشتر با ظاهر این گوشی آشنا کردند. دقایقی پیش هم تصویر دیگری از این گوشی لو رفت که می‌توانید در ادامه آن را ببینید:

Note7-New-Leak

به همراه این تصویر اطلاعات دیگری منتشر شده که ضد آب بودن این محصول را تایید می‌کنند. سایت واردات و صادرات کشور هند اعلام کرده که سامسونگ قطعات ضد آب و ضد نفوذ گرد و خاک را برای نوت ۷ سفارش داده است. همین موضوع باعث شد تا مطمئن شویم که این تلفن همراه هوشمند محصولی ضد آب خواهد بود و قطعا از استاندارد IP68 بهره می‌برد.

همان‌طور که در تصویر منتشر شده مشخص است، نوت ۷ صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Super AMOLED باکیفیت QHD دارد. به احتمال زیاد ۴ یا ۶ گیگابایت هم برای آن در نظر گرفته شده است.

‌‌‌

منبع: techtastic

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. ابوالفضل عظیمی

    با سلام .دلیل اصلی اینکه بش میگن نوت ۷ اینه (البته به نظر من)چون ایفون بعدی ایفون ۷ هستش سامسونگ هم شماره نوتش رو با اون ست کرده .
    برای حرفم هم دلیل دارم سنسور اس۶ ۱۶مگا پیکسلی بود بعد که دید اپل دورین ۱۲زد فوری اومد دوربین اس۷ رو از ۱۶ اورد به ۱۲ یعنی اوج تقلید .حلا قضیه این نوت ۷ احتمالا از همین نوع تقلید سامسونگ باشه.

    1. سهیل

      چی میگی برادر؟ سامسونگ برای همخوانی با اسم سری اس اینکارو کرد به اپل چیکار داره؟

    2. Ali S

      دوست من مثل اینکه کمی دچار اشتباه شدید! اولا آیفون هنوز نیومده و سامسونگ واسه این که کاربرا فکر نکنن نوت۶ از اس۷ قدیمی تره اونارو شبیه کرده.
      درضمن تغییر ظرفیت مگاپیکسل گوشی اگه تغییر کنه کپی نیست ۱،
      ۲، اگه بخوایم بحث کپی رو مطرح کنیم، آیفون ۶ سلفی کم۱.۲ مگاپیکسل داشت و وقتی اس۷ سلفی کم ۵ مگاپیکسلی ساخت، اپل هم تو ۶s همین کارو کرد.
      ۳، حتی اگر هم بخوایم بحث دوربین سلفی رو بذاریم کنار، این اپل بوده که با کپی از سامسونگ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ساخته که اولین گوشی ۱۲ مگاپیکسلی دنیا رو سامسونگ با نام M8910 Pixon 12 و در سال ۲۰۰۹ راهی بازار کرد که اگه بحث کپی رو پیش بکشیم این A P P L E هست که کپی کرده .
      متوجه اشتباهتون شدید؟
      ممنون از جناب مجید نوردوست لطفا ثبت کنید

  2. هادی پلاس

    اگه این جوری باشه خیلی مسخره می شه
    از نوت ۵ بپره نوت ۷
    می تونست عرضه گلکسی s7 رو چندماه تاخیر بندازه، نوت ۷ رو هم چند ماه جلو درست می شد
    اینجورر ضایع س بابا
    بعدا آدم راجع به گوشی نوت صحبت می کنه می شه :
    ۱،۲،۳،۴،۵،۷،۸، …

  3. پیام

    دو سیم کارته یا تک؟

  4. بابک

    سلام
    اقا گوشی نوت ۵ به بازار اومده حالا بعد این باید نوت ۶ راهی بازار شود چرا نوت ۷ ؟

    1. محی الدین

      سلام
      به خاطر همخوانی با نام سری اس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه