طراحی گلکسی اس ۱۰ به پایان رسید

۲۹ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۱۰

گوشی گلکسی اس ۱۰ قرار است سال آینده به مناسبت ۱۰ سالگی عرضه گوشی‌های گلکسی اس راهی بازار شود. در حالی که هنوز زمان زیادی تا عرضه این گوشی باقی مانده، گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که روند طراحی این گوشی به پایان رسیده است.

انتظار می‌رود که گوشی گلکسی اس ۱۰ از صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه‌ای برخوردار باشد. صفحه نمایشی که سامسونگ نام آن را Infinity Display  گذشته و آن را روی گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۹ هم قرار داده بود.

براساس اطلاعات منتشر شده گلکسی اس ۱۰ در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل معمولی و یک مدل پلاس که از نظر اندازه صفحه نمایش با هم تفاوت دارند. گفته شده که شرکت سامسونگ از آذر ماه تولید صفحه نمایش این گوشی را شروع می‌کند.

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ کلی ویژگی جدید روی گلکسی اس ۱۰ قرار بدهد. به نظر می‌رسد که این گوشی یک دوربین سه بعدی برای تشخیص چهره دارد و شاید سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم به زیر صفحه نمایش منتقل شود.

هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ روند تولید آن را شروع کرده است.

منبع: thebell

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احمد رضا مکتوبیان

    خیلی عالی میشود گوشی اس۱۰دراواسط برج ۱۲اسفند ماه معرفی شود. صفحه نمایش برای اس۱۰پلاس ۶.۷اینچی وبرای مدل معلولیش با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی باید در نظر گرفت. اس ۱۰پلاس با سه دوربین و مدل معلولیش هم با دو دوربین معرفی شود‌. باتری گوشی اس۱۰پلاس ۴۰۰۰ میلی امپرو مدل معلولیش هم ۳۷۰۰میلی امپر در نظر بگیرد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه