طراحی گوشی M10 شرکت HTC به A9 شبیه خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
HTC One M10

اکانت توییتر evleaks@ به این موضوع اشاره کرده که شرکت HTC گوشی M10 را شبیه به گوشی A9 می‌سازد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده گوشی M10 به A9 شبیه خواهد بود و فعلا با اسم رمز Perfume شناخته می‌شود.

در حالی که دو گوشی A9 و X9 شرکت HTC مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند، این شرکت قصد دارد گوشی M10 را شبیه به A9 طراحی کند تا بتواند روند موفقیت‌های خودش را تکرار کند. به احتمال زیاد پرچم‌دار جدید این شرکت از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد و بسیار باریک هم طراحی خواهد شد. این احتمال هم وجود دارد که HTC دیگر از رابط کاربری Sense در گوشی جدیدش استفاده نکند.

اکانت evleaks@ به این موضوع اشاره کرده که گوشی M10 در حال حاضر با اسم رمز (Perfume) شناخته می‌شود.

در حالی که انتظار می‌رود گوشی M10 در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی شود، شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که HTC قصد ندارد گوشی جدیدش را در این نمایشگاه معرفی کند و می‌خواهد در اواخر اسفند ماه برنامه‌ای جداگانه برای معرفی آن برگزار کند.

HTC A9

گوشی HTC A9

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. همچنین به احتمال زیاد از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ روی این گوشی استفاده شده است. به نظر می‌رسد برای M10 یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده باشد. با توجه به شایعات، پرچم‌دار جدید شرکت HTC از استاندارد IP68 بهره می‌برد که باعث می‌شود گوشی در برابر آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

تا این لحظه شایعات مختلفی هم درباره‌ی دو گوشی گلکسی S7 شرکت سامسونگ و LG G5 شرکت ال جی منتشر شده است. این دو گوشی در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی خواهند شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: evleaks@

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. MEHRDAD

    جون مادرت بیخیال A9 شو… طراحی ام۹ عالیه فقط ی دستی ب سرو روش بکشی حله.. اگه مثل اون رندرایی ک پارسال قبل ام۹ منتشر شده بود باشه ک دیگه حرف نداره.. ی قینگر پرینت کوالکام بزاره دیگه فک نکنم نیاز باشه دکمه بزاره واسش.. اخه تا جایی ک من میدونم فینگرپرینت کوالکام از زیر شیشه و فلز هم میتونه اثر انگشتو اسکن کنه… ببینیم چ میکنه این اچ تی سی…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه