طراح بزرگ اپل، فعلا نقشی در ساخت آیفون ۸ ندارد

۱۶ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«جانی آیو» (Jony Ive) بزرگ‌ترین طراح اپل به حساب می‌آید. فردی که در ساخت بسیاری از محصولات سخت افزاری و موبایل این شرکت نقش مهمی داشته و به همین دلیل به شهرت زیادی دست پیدا کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که او فعلا در زمینه‌ی ساخت سخت افزار فعالیت نمی‌کند و در بخش دیگری از شرکت اپل به کار مشغول است.  براساس اطلاعات منتشر شده، آیو فعلا روی طراحی فروشگاه‌های اپل تمرکز کرده و با مسئول بخش خرده فروشی این شرکت کار می‌کند.

اگر اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشند، ایو در ساخت آیفون‌های سال آینده شرکت اپل نقشی ندارد. محصولاتی که گفته شده صفحه نمایش OLED دارند و تمام فضای روی آن‌ها از صفحه نمایش تشکیل شده است. حتی به نظر می‌رسد که دکمه‌ی خانه‌ی آیفون جدید زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

بد نیست بدانید که اپل مدتی پیش کتابی از محصولات خودش منتشر کرد که بیشتر آن‌ها را ایو طراحی کرده بود.

جانی آیو بیش از ۲۰ سال است که در شرکت اپل حضور دارد و یکی از افراد کلیدی این شرکت به حساب می‌آید. فردی که نقش زیادی در موفقیت آیفون‌ها این شرکت داشت.

منبع: appadvice

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. رضا

    مرد بزرگی

  2. هادی کاظمی

    ببخشید جهت اطلاع این طراح نابغه در زمان حیات استیو جابز هم همین تیپ رو داشته و این دو نفر اصلا قابل مقایسه نیستند چون مسئولیتشون فرق میکند . خیلی از طراحی های بی نقص اپل توسط ایشون طراحی شده مثل mc pro و از نظر من یکی از نوابغی که باعث شده اپل به این جایگاه برسد جانی آیو است . شما می توانید زندگی نامه ایشون رو در همین سایت در بخش زندگی نامه بزرگان مطالعه کنید.

  3. Ma

    خداروشکر طراحی احمقانه و تکراری اپل با پایان رسید واقعا نمیدونم اوی این سال ها چیکار میکرده از این ببعد هم اینطور که پیداست قراره طراحی های سامسونگ رو کپی کنه چون این ویژگی ها دقیقا ویژگی های s8 است

  4. Alireza.A

    دوست عزیز جانی آیو تا اون جایی که من یادم میاد کچل بود! اگه عکس هایی که آیو و جابز بزرگ در کنار هم هستن رو دیده باشی متوجه می شی که آیو از همون زمان کجل بوده. ولی حالا از مسئله مهم کچلی که بگذریم! چطور ممکن آیو در طراحی ایفون نقشی نداشته باشه؟ امیدوارم در حد همون (فعلا) باشه.

  5. amir

    نگا کن ترخدا خودشو کچل کرده شبیه استیو جابز بشه…هی داره ادا های اونو در میاره ولی نبوغ استیو رو نداره…خدابیامرزتش وقتی رفت اپل دیگه مثل سابق نیست….

    1. مهدى

      اگه آیو را قبلا دیده بودى همیشه همینجور بوده

    2. احمد

      شما زندگی نامه ایشون بخوان . دسته کمی از استیون جابز ندارد . استیون جابز مدیر و کار افرین نابغه‌ی بود. ایشون طراح نابغه‌ای هستند. حتی خود استیون جابز این گفته.

    3. Navid

      داداش گلم ، ایشون طراح هستند !!! چه ربطی به نبوغ استیو جابز داره آخه؟!؟!؟!

    4. شهاب

      میشه بگی جانی آیو رو کی با مو دیدی؟ از وقتی که یادمه و جانی آیو رو دیدم کچل بوده خب… اکثر طراحی های خفن اپل کار خودشه… فقط استیو جابز نظارت داشته روی اون طراحی ها… مثل ترک پد لب تاب های اپل که هنوز بهترین هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه