طرح‌هایی مفهومی از HTC Aero پرچمدار بعدی HTC

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نتایج ناامیدکننده HTC پس از ورود One M9 به بازار و کاهش شدید ارزش سهام آن، مدیران این شرکت را واداشت تا قول ارایه یک “گوشی قهرمان” و متفاوت را به سرمایه‌گذاران بدهند.

زمانی که از طراح ارشد HTC در مورد دلیل تکرار طراحی HTC One M8 در M9 پرسیدند، وی رضایت این شرکت از طراحی پرچمدار قبلی‌اش را دلیل آن عنوان کرد.

این گوشی که با نام رمز HTC Aero شناخته می‌شود، بر اساس خبرهای جدید به یک نمایشگر با رزولوشن QHD یا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد بود و دوربین عقب آن دیافراگمی f/1.9 دارد و تصاویر RAW ثبت می‌کند. این تمام اطلاعاتی است که از این گوشی منتشر شده و هنوز از دیگر جزئیات سخت افزاری و ظاهر آن اطلاعی در دست نیست. اما یکی از طراحان گرافیکی به نام Hasan Kaymak طرح‌هایی مفهومی از این گوشی را ارایه کرده است. در تصور این طراح، HTC Aero دارای ضخامتی کم است، حاشیه دور صفحه‌نمایش آن به حداقل ممکن رسیده و اسپیکرهای مشهور BoomSound این شرکت را با خود ندارد.

در این تصاویر پشت گوشی به نمایش در نیامده است. زمانی که از طراح ارشد HTC در مورد دلیل تکرار طراحی HTC One M8 در M9 پرسیدند، وی رضایت این شرکت از طراحی پرچمدار قبلی‌اش را دلیل آن عنوان کرد. ولی این تکرار به مذاق بازار خوش نیامد و درامدهای این شرکت پس از یک دوره رشد، باز هم با یک سقوط مواجه شد.

باید دید Aero می‌تواند اچ‌تی‌سی را زنده کند یا باز هم شاهد درجازدن این شرکت تایوانی خواهیم بود. HTC Aero در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه