طرح‌های گوشی ال‌جی G5 به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
LG G5

در حالی که «ال جی» (LG) خودش را برای معرفی گوشی G5 در نمایشگاه MWC 2016 آماده می‌کند، طرح‌هایی از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده است.

ظاهر گوشی G5 به مدل‌های قبلی ال جی شباهت دارد، اما دکمه‌های تنظیم صدا به لبه‌ها منتقل شده‌اند.

طراحی این گوشی در حالت کلی به سایر مدل‌های سری G شرکت ال جی شباهت دارد، اما به نظر می‌رسد که طراحی پشت گوشی کمی تغییر کرده و همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت هم در پشت آن قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد که این گوشی بدنه‌ای فلزی دارد و دکمه‌های تنظیم صدا هم به کناره‌ها انتقال پیدا کرده و دیگر روی بدنه‌ی پشت دیده نمی‌شوند. شرکت ال جی پس از عرضه‌ی گوشی Optimus G در سال ۲۰۱۲ دکمه‌های تنظیم صدا را پشت تلفن‌های همراه هوشمندش قرار داد.

البته دکمه‌ی دوربین و دکمه‌ی خاموش و روشن دستگاه روی دکمه‌ی سنسور تشخیص اثر انگشت قرار گرفته‌اند. یک بلندگو هم در قسمت پایینی گوشی مشاهده می‌شود و در بالای گوشی هم جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون قرار دارد.

‌‌‌‌‌‌‌

با توجه به تصاویر منتشر شده، مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند در اندازه‌ی ۱۴۹٫۴ در ۷۳٫۹ در ۸٫۲ میلی‌متر ساخته شده است. در شایعات قبلی هم گفته شده بود که این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵٫۶ اینچی باکیفیت QHD بهره می‌برد و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ روی آن استفاده شده است. به احتمال زیاد یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار می‌گیرد.

در گذشته هم گفته شده بود طراحی این تلفن همراه هوشمند یکپارچه نیست و به شکل ماژولار ساخته خواهد شد و می‌توان برخی از قطعات آن را به راحتی تعویض کرد. همچنین احتمال وجود دو صفحه‌نمایش در این گوشی بسیار زیاد است.

به احتمال زیاد شرکت ال جی قصد دارد گوشی G5 را در تاریخ ۲ اسفند ماه (۲۱ فوریه) معرفی کند. لازم به‌ذکر است سامسونگ هم در این روز گوشی گلکسی S7 را به نمایش در خواهد آورد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    فکر نکنم اینطوری باشه.چون تم دکمه های پشت گوشی بهم مبریزه و یجوره سردرگمی ایجاد میکنه تا آخر تم دکمه ها همینه مثل g4یاg3تغییری هم نمیکنه

  2. Avatar حمید

    ال جی جدیدا کاری کرده کارستون.

  3. Avatar Ali

    مطمئنا الجی مثلHTC گند نمیزنه به پایه و اساس طراحیش و همونجور که G4 رو از G3 و V10 رو از G4 طوری متمایز کرد که هم اساس طراحیش حفظ شد و هم تفاوت های چشمیگری بین گوشی قدیمی و جدید ایجاد شد، بازهم همین کار رو خواهد کرد. این طرح ها هم بیشتر از سوی سایت ها و افراد سودجو منتشر میشن که به دنبال جذب مخاطبن.

  4. Avatar طاها

    انشالله که این طرحی که به بیرون درز کرده طرح اصلی g5 نباشه.خداکنه طرحش تو مایه های الجی v10 باشه و باتریش بیش از ۳۰۰۰ باشه و رمش ۴ باشه

  5. Avatar امین حمیدی

    سلام
    در نظر اول انحنای خفیف در جی ۴ در این سری دیده نمیشه .احتمالا هم کلیدها بالاتر رفتن
    با طول نزدیک ۱۵ سانتیمتری هم مشخصه بزرگتر از ۵ونیم یا نهایتا ۵وشش اینچ نخواهد بود و این مهم که با داشتن ۸ و نیم میلیمتر ضخامت ، ضخیم بنظر میادش . که احتمال بدنه ی بافت دار مانند وی ۱۰ در این مدل بالا میره . بهرحال جی ۴ چیزی جز دوربین نداشت . امیدوارم جی ۵ حداقل بتونه رقابت کنه با سری زد سونی و سری اس سامسونگ و سری پی هوآوی … درود برشما

  6. Avatar marshal

    خیلی شبیه اچ تی سی هستش

  7. Avatar مهران

    من که با این تصویر از پشت گوشی به کل پشیمون شدم از خریدش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه