با همراهی هم به تحصیل آنها کمک کنیم

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازگشت به مدرسه دیجی کالا

تحصیل حق تمام کودکان سرزمین ماست. اما کودکانی از گوشه و کنار ایران با همه ذوق و انگیزه‌ای که برای درس خواندن دارند، به حداقل امکانات دسترسی ندارند. هر سال با شروع مهر تعدادی از کودکانمان به دلیل دسترسی نداشتن به لوازم ضروری برای تحصیل، از مدرسه باز می‌مانند. جایی دورتر از همه فروشگاه‌های بزرگ، هایپرمارکت‌ها و مغازه‌های خوش آب و رنگ لوازم تحریرکودکانی هستند در مدرسه‌های کوچک آجری. دانش آموزان کوچک با آرزوهای بزرگ و دستان خالی، بدون کیف مدرسه، بدون مداد و پاک‌کن و حتی بدون دفتر مشق.

دیجی‌کالا امسال هم می‌خواهد همزمان با کمپین بازگشت به مدرسه، در طرح برای همه ایران، با یاری علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح، سهم کوچکی در تامین این نیازها داشته باشد. دیجی‌کالا قسمتی از نیازهای مالی این پروژه را به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تامین‌ و با کمک بنیاد کودک این لوازم را به دست کودکان خواهد رساند. هموطنان عزیز هم می‌توانند از طریق این صفحه لوازم‌ تحریر اهدایی خود را که دیجی‌کالا با سود صفر در صفحه مربوط به این کمپین قرار داده است، خریداری و در این برنامه مشارکت کنند. این صفحه تا ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۸ در صفحه نخست سایت دیجی‌کالا برقرار است و همه افراد می‌توانند در این کار خیر سهیم شوند.

لازم به ذکر است که کلیه محصولات عرضه شده در این کمپین به قیمت خرید و بدون حاشیه سود عرضه شده‌اند، فقط برای ارسال به کودکان قابل سفارش هستند و تنها به مقصد بنیاد کودک ارسال می‌شوند. هزینه و مسئولیت ارسال این محصولات با دیجی‌کالا است.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه