اطلاعات جدید از تبلت‌های مدیاپد هواوی به بیرون درز کردند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که چیزی به برگزاری نمایشگاه MWC 2018 نمانده است، اطلاعات جدیدی از تبلت‌های مدیاپد (MediaPad) شرکت هواوی به بیرون درز کرده است. این تبلت‌های جدید مدیاپد ۵ نام دارد که در دو اندازه ۸ و ۱۰ اینچی راهی بازار می‌شوند.

براساس اطلاعات منتشر شده مدل ۸ اینچی به ۴ گیگابایت رم مجهز شده و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. گفته شده این تبلت باقیمت ۳۸۰ یورو راهی بازار کشورهای اروپایی می‌شود.  تبلت ۱۰ اینچی این شرکت هم همان مشخصات سخت افزاری مدل قبلی را دارد و با قیمت ۴۲۰ یورو راهی بازار خواهد شد.

همچنین به نظر می‌رسد که این تبلت‌ها یک مدل پرو هم خواهند داشت. مدلی که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. گفته شده قیمت این تبلت هم ۵۲۰ یورو خواهد بود و از شبکه LTE هم پشتیبانی می‌کند.

شرکت هواوی در نمایشگاه MWC 2018 از محصولات جدیدی مثل گوشی‌های هواوی P20 رونمایی می‌کند. البته بعید نیست که یکسری محصول جدید هم داشته باشد که هنوز چیزی از آن‌ها نمی‌دانیم. گفته شده یکی از این محصولات یک بلندگوی بلوتوثی به اسم SoundStone است که با هر سه تبلت جدید این شرکت هماهنگ است. این بلندگو هم ۴۰ یورو قیمت دارد.

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه