ظرفیت باتری آیفون‌های جدید مشخص شد

۲۸ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
آیفون

هر سه آیفون XS، XS مکس و XR موفق به اخذ گواهینامه‌های مربوط به شبکه مخابراتی چین شده‌اند و در این فرایند، ظرفیت باتری آن‌ها هم مشخص شده است؛ عددی که اپل معمولا در سایت خود به آن اشاره نمی‌کند. طبق این گزارش جدید، ظرفیت باتری آیفون های جدید به شرح زیر است:

  • آیفون‌ XS مکس-ظرفیت باتری: ۳۱۷۴ میلی‌آمپر ساعت
  • آیفون‌ XS-ظرفیت باتری: ۲۶۵۸ میلی‌آمپر ساعت
  • آیفون‌ XR-ظرفیت باتری: ۲۹۴۲ میلی‌آمپر ساعت

آیفون XS مکس در بین تمام گوشی‌های آیفون‌ از بزرگ‌ترین باتری بهره می‌برد اما نکته‌ی جالب توجه در مورد این گوشی‌ها این است که طبق ادعای اپل، عمر باتری آیفون XR بیشتر از دو مدل دیگر است و حتی در مقایسه با آیفون‌ ۸ پلاس حدود یک ساعت و نیم بیشتر دوام می‌آورد. یکی دیگر از نکات قابل توجه، کمتر بودن ظرفیت باتری آیفون‌ XS در مقایسه با آیفون‌ X است که مدل جدید از باتری ۲۶۵۸ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد ولی آیفون X مجهز به باتری ۲۷۱۶ میلی‌آمپر ساعتی بود.

البته، باید خاطرنشان کنیم که عمر باتری فقط به ظرفیت آن بستگی ندارد بلکه مواردی مانند بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تاثیر بسزایی در این موضوع دارند. از دیگر مواردی که تاثیر زیادی بر عمر باتری دارند، می‌توانیم به رزولوشن و روشنایی صفحه‌نمایش اشاره کنیم. به‌زودی باتری این گوشی‌ها مورد بررسی‌های دقیقی قرار می‌گیرند و پس از آن می‌توانیم با دقت بیشتری در مورد دوام باتری این گوشی‌ها اظهار نظر کنیم.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه