ظرفیت رم آیفون ۶s،۶s پلاس و آیپد پرو مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید اپل در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی که در روز چهارشنبه برگزار شد، چندین محصول هوشمند جدید خود را به‌طور رسمی معرفی کرد.

یک حساب کاربری در توییتر با استفاده از برنامه‌ی ایکس‌کد ظرفیت رم در نسل جدید آیفون و آیپد پرو را که اپل در روز چهارشنبه به‌طور رسمی معرفی کرده بود را منتشر کرده است.

اپل در جریان این مراسم نسل جدیدی از آیفون، یک آیپد پرو با صفحه‌نمایش ۱۲/۹ اینچ و آیپد مینی ۴ را در کنار چندین محصول هوشمند دیگر رونمایی کرد.

پیش از این شایعه‌های زیادی پیرامون جزییات سخت‌افزاری و ویژگی‌های به‌کار رفته در آیپد پرو، آیفون ۶s و ۶s پلاس اپل منتشر شده بود. براساس این شایعه‌ها اپل در این نسل از آیفون ۲ گیگابایت رم و در آیپد پرو ۴ گیگابایت رم قرار داده است. البته این شرکت در جریان کنفرانس خود هیچ اشاره‌ای به میزان ظرفیت رم در این محصولات نداشت و این موضوع به‌عنوان یک سوال حل نشده باقی ماند.

در حال حاضر یک حساب کاربری به‌نام حمزه سود (Hamza Sood) یک تصویر از نرم‌افزار ایکس‌کد (Xcode) در توییتر خود منتشر کرده که براساس آن احتمال وجود ۲ گیگابایت رم در آیفون ۶s و ۶s پلاس تایید می‌شود. این در حالی است که پیش از این اپل در آیفون ۶ و ۶ پلاس تنها ۱ گیگابایت رم قرار داده بود. این شرکت از سال‌ها ۲۰۱۲ تا به‌حال ظرفیت حافظه‌ی رم در آیفون‌های خود را افزایش نداده بود؛ برهمین اساس بسیاری از کاربران این محصولات در مورد سرعت کم و محدودیت در نصب در آیفون خود ناراضی بودند. ظرفیت بیش‌تر حافظه‌ی رم باعث می‌شود کاربران لوازم الکترونیکی هوشمند، امکان نصب و اجرای همزمان چند برنامه را با سرعت بیش‌تری داشته باشند. همچنین میزان حافظه‌ی رم مورد استفاده در آیفون، رابطه‌ی مستقیمی با میزان اطلاعات ذخیره شده توسط اپلیکشن‌های در حال اجرا در آن دارد.

xcode

در این توییت منتشر شده برنامه‌ی ایکس‌کد وجود یک صفحه‌نمایش ۱۲/۹ اینچی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم را هم در آیپد پرو تایید کرده است. همچنین روز گذشته هم اخباری پیرامون این‌که یک شرکت نرم‌افزاری به‌نام Adobe برخی از جزییات سخت‌افزاری آیپد پرو را به‌صورت کاملا تصادفی اعلام کرده است، منتشر شد.

ایکس‌کد یک برنامه‌ی نرم‌افزاری است که توسط شرکت اپل برای توسعه سیستم‌عامل iOS و مک طراحی و تولید شده است.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه