عرضه‌ی بازی Worms 4 روی گوگل پلی استور

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Worms 4 از آبان ماه فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود ولی حالا نسخه‌ی اندروید آن هم منتشر شده و کاربران سیستم عامل اندروید هم می‌توانند این بازی را با قیمت ۲٫۴۹ دلار از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود کنند.

Worms جزو بازی‌های دیجیتالی نوستالژیک محسوب می‌‌شود و تقریبا همه با آن خاطره دارند. مکانیزیم Worms 4 و فضای آن شبیه همان نسخه‌های قبلی تهیه شده، ولی بعضی جزییات اندکی تغییر کرده؛ کرم‌ها کماکان در همان دو جهت بالا و پایین حرکت می‌کنند، باید از حمله‌ی بقیه جان سالم به در ببرند و دشمن‌ها را نابود کنند. اما گرافیک بازی نسبت به قبل «کارتونی‌تر» شده و تعداد کرم‌ها هم کم‌تر شده است.

Worms-4-Android-2-(1)

اگر به یاد داشته باشید، در نسخه‌ی اصلی و قدیمی Worms در هر تیم، پنج کرم بود که توسط پنج نفر به صورت آنلاین بازی می‌شد. اما در نسخه‌ی موبایلی آن، تعداد کرم‌ها ۴ تا شد و در Worms 4 که جدیدا آمده، هر تیم از ۳ کرم تشکیل می‌شود. در واقع کم شدن تعداد اعضا در این بازی آنلاین چند نفره به این دلیل بوده که این روزها کاربران، کم‌تر سراغ بازی‌های چند نفره می‌روند.

Worms-4-Android-3-(1)

این بازی حالت تک نفره هم دارد. در حالت تک‌نفره باید از ۸۰ مرحله عبور کنید و هرچه امتیازهای بیش‌تری به دست بیاورید، اسلحه‌ها و تجهیزات بهتری برای کشتن دشمنان نصیب‌تان می‌شود. تجربه‌ی تک‌نفره‌ی این بازی برای یادگرفتن حقه‌ها و طرفندها جالب است اما چالش واقعی زمانی آغاز می‌شود که آنلاین و چند نفره بازی کنید.

Worms-4-Android-5-(1)

البته گویا این بازی روی بعضی گوشی‌های هوشمند خوب و روان کار نمی‌کند که در این صورت، آن‌ها می‌توانند درخواست کنند تا پول‌شان را پس بگیرند.

Worms-4-Android-6

در گوگل پلی امکان خرید آیتم درون‌برنامه‌ای هم برای این بازی وجود دارد.

اگر اولین بار است که درباره‌ی بازی Worms می‌شنوید و تجربه‌ی بازی با کرم‌ها را ندارید، توصیه می‌کنیم نسخه‌های قدیمی این بازی را از همان گوگل پلی دانلود کنید.

Worms-4-Android-4-2

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امین

    خیلی باتری گوشی رو مصرف میکنه و باعث داغ شدن گوشی میشه ولی در کل بازی خوبی هستش

  2. صدرا

    سلام و خسته نباشید!
    کاش لینک دانلود هم میزاشتین!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه