احتمال عرضه‌ی بین‌المللی دو گوشی گلکسی C5 و گلکسی C7 بیشتر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ ماه گذشته دو گوشی گلکسی C5 و گلکسی C7 را معرفی کرد؛ اما مشخص شد که این دو تلفن همراه هوشمند تنها در کشور چین عرضه می‌شوند. به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که به عرضه‌ی این دو گوشی در کشور آمریکا اشاره می‌کنند.

سامسونگ قصد دارد دو گوشی گلکسی C5 و گلکسی C7 را در آمریکا عرضه کند.

در اطلاعات لو رفته گفته شده که سامسونگ این دو محصول جدید خودش را برای به دست آوردن مجوزهای لازم به سازمان FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) فرستاده است. به همین دلیل شایعه‌ی عرضه‌ی گوشی‌های سری C سامسونگ در آمریکا بیشتر شده و بعید نیست که در آینده شاهد عرضه‌ی این گوشی‌ها در کشورهای دیگر باشیم.

البته هنوز این اطلاعات از طرف سامسونگ تایید نشده‌اند و باید تا اعلام رسمی این خبر منتظر بمانیم. این دو گوشی از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به گلکسی A5 و گلکسی A7 دارند و به احتمال زیاد قیمت آن‌ها هم بین ۳۲۰ تا ۳۸۰ دلار خواهد بود.

گوشی گلکسی C5 از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD بهره می‌برد و به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز شده است. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آن دیده می‌شود و یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد. این گوشی در دو مدل با حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت راهی بازار شده است.

گوشی C7 هم یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Full HD دارد و از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ بهره می‌برد. ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و دوربین آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است. این گوشی هم در دو مدل با حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت راهی بازار شده است.

‌‌‌

منبع: Price Raja

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه