عرضه‌ی Mirror’s Edge Catalyst عقب افتاد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی الکترونیک‌آرتز، تهیه‌کننده‌ی بازی «لبه‌ی آینه: کاتالیست» (Mirror’s Edge Catalyst)، خبر از تاخیر در زمان عرضه‌ی این بازی داده است. طبق گفته‌ی الکترونیک‌آرتز، بازی به جای اینکه در روز ۲۴ ماه می عرضه شود، دو هفته پس از آن و در روز هفتم ژوئن عرضه خواهد شد.

عرضه‌ی لبه‌ی آینه برای بهتر کردن بخش آنلاین‌اش به عقب افتاده است.

استودیوی بازی‌سازی DICE، سازنده‌ی شماره‌ی جدید لبه‌ی آینه، دلیل به عقب انداختن زمان بازی را به کار گرفتن بازخورد بازی‌کننده‌ها اعلام کرده است. «اریک ادلدال» (Erik Odeldahl)، طراح کاتالیست، در وبلاگ بازی دلیل به تاخیر انداختن بازی را توضیح داده است:

“همانطور که می‌دانید، می‌خواهیم دروازه‌های شهر Glass را در قالب نسخه‌ی آزمایشی بازی به روی بازی‌کننده‌ها باز کنیم. یکی از قابلیت‌های کلیدی این نسخه‌ی آزمایشی، بخش Social Play آن است. بازی کردن Dashهایی که ما طراحی کرده‌ایم، ساختن بخش‌های مسابقه‌ای و متصل شدن به دیگر دوستان‌تان، برخی از امکانات بخش Social Play است. می‌خواهیم که این بخش بدون مشکل اجرا شود.

برای اینکه از قابلیت‌های Social Play به خوبی پشتیبانی کنیم، از یک فناوری آنلاین جدید استفاده می‌کنیم. هم‌چنین می‌خواهیم مطمئن شویم که زمان کافی برای اعمال بازخوردهایی که در نسخه‌ی آزمایشی گرفته‌ایم را داشته باشیم. به همین دلیل باید به خودمان زمان بیشتری برای کامل کردن بازی بدهیم.”

بازی Mirror’s Edge Catalyst قرار است در روز هفتم ژوئن برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه