عرضه تمام آیفون‌های ۲۰۱۸ در ماه سپتامبر آغاز می‌شود

۶ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون

تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو، در جدیدترین گزارش خود به تفصیل به آیفون های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، آیپدها، مک‌بوک ایرهای ارزان‌تر و آیپدهای مجهز به فیس آی‌دی پرداخته است.

آیفون‌ ۶.۱ اینچی علی‌رغم داشتن قیمت پایین‌تر، از بسیاری از قابلیت‌های آیفون X بهره می‌برد.

از آیفون‌ شروع می‌کنیم. «کو» در گزارش خود نوشته که هر سه آیفون ۲۰۱۸ در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند و علی‌رغم تاخیر در ساخت آیفون ۶.۱ اینچی، عرضه هر سه آن‌ها در همین ماه آغاز می‌شود. او همچنین اعتقاد دارد آیفون ۶.۱ اینچی می‌تواند نظر بسیاری از مالکان آیفون‌های فعلی را جلب کند، زیرا این گوشی با داشتن قیمتی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار، از بسیاری از ویژگی‌های آیفون X بهره می‌برد. در مورد آیفون‌های ۲۰۱۹ هم «مینگ چی کو» معتقد است این گوشی‌های از ویژگی‌های نوآورانه و بی‌سابقه‌ای بهره خواهند برد و به اعتقاد او در ماه‌های سپتامبر و اکتبر سال جاری می‌توان در مورد جزییات این نوآوری‌ها اظهار نظر کرد.

در زمینه‌ی نسخه‌ی جدید اپل واچ هم در نیمه‌ی دوم سال جاری می‌توانیم انتظار ارائه‌ی یک اپل واچ با نمایشگر بزرگ‌تر و تعداد بیشتر سنسورهای نظارت بر سلامتی را داشته باشیم. از دیگر انتظارات می‌توانیم به آیپد مجهز به فیس آی‌دی و یک مک‌بوک ایر ارزان‌تر اشاره کنیم. مورد دومی مطمئنا مورد استقبال زیادی قرار می‌گیرد زیرا مشخصات مک‌بوک ایر فعلی نه‌تنها قدیمی شده بلکه برای خرید آن باید مبلغ بسیار زیادی پرداخت شود. روی هم رفته، با توجه به گزارش‌های متعدد، به نظر می‌رسد شرکت اپل در نیمه‌ی دوم ۲۰۱۸ گجت‌های متعددی را معرفی خواهد کرد.

منبع: GSMArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه