اونیموشا ۱ دوباره عرضه می‌شود

۱۸ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اونیموشا ۱

به نظر می‌رسد کپ‌کام می‌خواهد دوباره اسم خودش را به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت بازی سر زبان‌ها بیاندازد. با اینکه هنوز خبری از بازی اونیموشا جدید نیست، ولی کپ‌کام برنامه دارد تا چند ماه دیگر قسمت اول این مجموعه بازی‌ها را دوباره عرضه کند. قسمت اول مجموعه بازی‌های اونیموشا یعنی Onimusha: Warlords در روز ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Onimusha: Warlords در روز ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

خبری از یک بازسازی بزرگ یا گرافیک بالاتر نیست و کپ‌کام همان نسخه‌ی اصلی اونیموشا ۱ را دوباره عرضه می‌کند. بازی Onimusha: Warlords در سال ۲۰۰۱ روی کنسول پلی‌استیشن ۲ عرضه شده بود. این نسخه‌ی جدید از بازی، با وضوح تصویر HD اجرا می‌شود، از صفحه‌های نمایش کشیده پشتیبانی می‌کند و هم‌چنین موسیقی آن بروزرسانی شده است.

با در نظر گرفتن استانداردهای امروز، می‌توان گفت که اونیموشا بازی ساده‌ای نیست؛ کپ‌کام در همین راستا می‌خواهد روی نسخه‌ی جدید اونیموشا ۱ حالت ساده‌ی جدیدی قرار دهد که از همان ابتدا در دسترس است.

اونیموشا ۱ روی تمام پلتفرم‌ها به صورت دیجیتال عرضه خواهد شد و ۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. البته کپ‌کام گفته که به صورت محدود یک نسخه‌ی فیزیکی از بازی را برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان فقط در ایالات متحده عرضه خواهند کرد. نسخه‌ای فیزیکی از بازی روی نینتندو سوییچ فقط در ژاپن عرضه خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر معرفی این نسخه‌ی جدید Onimusha: Warlords را ببینید. تصاویری از بازی را هم برای‌تان قرار داده‌ایم.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه