شرکت اسنشال با یک سال تاخیر ماژول جک هدفون را عرضه کرد

۲۳ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خب بالاخره پس از یک سال دومین ماژول گوشی اسشنال فون از طرف شرکت اسنشال عرضه شد. اسم این ماژول نیز Essential Phone Audio Adapter HD بوده که به قیمت پشتی اسنشال فون متصل می‌شود تا یک داک حرفه‌ای هدفون برای این گوشی به ارمغان بیاورد.

تا پیش از امروز، تنها ماژولی که برای این گوشی عرضه شد بود، یک دوربین ۳۶۰ درجه بود. به طور کلی شاید بهتر بود اسنشال ابتدا این ماژول را عرضه می‌کرد چراکه اضافه شدن جک هدفون به این گوشی خیلی ضروری‌تر از ماژول دوربین ۳۶۰ درجه به نظر می‌رسد. جدا از این مورد، پس از یک سال خیلی دیر است که این شرکت چنین چیزی را عرضه کرده است؛ مخصوصا اینکه دیگر کمتر کسی سراغ خرید این گوشی می‌رود و خبری از نسل دوم این پرچمدار نیز شنیده نمی‌شود.

این آداپتر می‌تواند صدای بسیار باکیفیت ESS Sabre DAC همراه با پشتیبانی از MQA را به گوشی اضافه کند که نتیجه آن صدایی واقعا با کیفیت است. اگر شما هم دارنده اسنشال فون هستید و این داک برای شما هیجان انگیز به نظر می‌رسد، بگذارید بگوییم که قیمت این ماژول ۱۴۹ دلار تعیین شده که بسیار زیاد است.

آنطور که در گزارش‌ها داشته‌ایم، شرکت اسنشال به طور کلی قید تولید گوشی هوشمند را زده و حتی ۳۰ درصد از کارکنان خود را هم تعدیل کرده است. حتی مدیرعامل این شرکت یعنی اندی روبین نیز در حال اخراج از این شرکت است و این ماژول جدید احتمالا آخرین محصولی باشد که شرکت اسنشال عرضه خواهد کرد. اگر قصد خرید این ماژول را دارید، پیشنهاد می‌کنیم صبر کنید چراکه با این وضعیت، ممکن است در آینده نزدیک این شرکت برای خالی کردن انبارهای خود، روی همه اجناس باقی مانده تخفیف‌های بزرگی بگذارد. هرچه باشد کاربران اسنشال فون یک سال برای عرضه این ماژول صبر کرده‌اند و کمی بیشتر منتظر ماندن، قرار نیست آنقدر دردناک باشد.

شما درباره شرکت اسنشال و گوشی این شرکت چه فکر می‌کنید؟ آیا اسنشال فون واقعا دیگر راهی برای بازگشت به بازار تولید گوشی‌های هوشمند ندارد؟

منبع: AndroudAuthority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه