نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن کیک استارتر هم بالاخره عرضه شد؛ کاربران راضی نیستند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که کیک استارتر (Kickstarter) سه سال پیش اپلیکیشن این برنامه را برای سیستم عامل‌های iOS روانه‌ی بازار کرده بود، بالاخره نسخه‌ی Android این اپلیکیشن را هم عرضه کرد. معلوم نیست که چرا این همه طول کشید تا نسخه‌ی اندروید کیک استارتر هم عرضه شود، چون قاعدتا تعداد کاربرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند بیش‌تر از همتاهای iOS شان است.

کیک استارتر پلتفورمی برای توسعه و مطرح کردن ایده‌های خلاقانه و جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و کلان برای اجرای این ایده‌هاست؛ از فیلم و موسیقی گرفته تا بازی و برنامه‌های کامپیوتری، همه و همه می‌توانند در این مجموعه نمایش داده شوندو توجه کاربران و سرمایه‌های آن‌ها را جلب کنند تا به مرحله‌ی تولید انبوه برسند و طراحان‌شان بتوانند آن‌ها را وارد بازار واقعی کنند.

تیم کیک استارتر اعلام کرده که این فقط نسخه‌ی ۱٫۰ بوده و به زودی ابزارها و امکانات دیگری هم به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد

نسخه‌ای از کیک استارتر که برای سیستم عامل‌های اندروید عرضه شده در مقایسه با نسخه‌ی iOS ای آن، خیلی ساده و ابتدایی هست. معمولا دو گروه کاربران از کیک استارتر استفاده می‌کنند: آن‌هایی که ایده دارند و آن‌هایی که پول دارند.

در نسخه‌ای که برای اندروید عرضه شده، سرمایه‌گذارها و کاربرانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، می‌توانند در فضای کیک استارتر دنبال ایده‌های تازه مطرح شده بگردند یا روند ایده‌هایی که قبلا روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده بودند را دنبال کنند؛ اما کاربرد خاصی برای ایده‌پردازها به چشم نمی‌خورد. به این ترتیب عملا نمی‌‌توان با این اپلیکیشن چیزی به محتوا و ایده‌های موجود اضافه کرد؛ مثلا نمی‌توان آن‌ها را به روز کرد یا صفحه‌ای به توضیحات پروژه اضافه کرد.

اما خبر خوش این‌که لازم نیست سه سال دیگر صبر کنیم. تیم کیک استارتر اعلام کرده که این فقط نسخه‌ی ۱٫۰ بوده و به زودی ابزارها و امکانات دیگری هم به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد که کار طراحان را ساده می‌کند.

در این اپلیکیشن می‌توانید ضمن جست‌وجو (Search) در میان برنامه‌ها و دسته‌بندی‌هایی که وجود دارد، کمپین مورد علاقه‌ی خودتان را پیدا کنید و از راه Activity Feed هم جدیدترین اخبار پروژه‌هایی که روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اید را مو به مو دنبال کنید.

می‌توانید اپلیکیشن کیک استارتر برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید را از لینک‌های زیر دانلود کنید.

Label_Downlaod2           Label_Downlaod

منبع: Digital Trends

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. نسترن

    خیلی خوب بود ممنون بابت مطلب عالیتون

  2. عرفان زادبود

    یه چیزی تو مایه های TED ئه ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه