عرضه نسخه نهایی اندروید ۸ برای گلکسی S8 شروع شد

۲۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی اس 8

سامسونگ از حدود سه ماه پیش آزمایش عمومی اندروید ۸ اوریو روی گلکسی اس ۸ را آغاز کرده بود. طبق برنامهی اعلام شده قرار بود این برنامهی بتا در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ به اتمام برسد. با این حساب ما انتظار داشتیم نسخهی نهایی این بهروزرسانی حداکثر تا پایان ماه ژانویه منتشر شود که البته انتظار بیهودهای بود.

در یکی دو روز آینده ممکن است آپدیت اندروید ۸ برای عموم دارندگان گلکسی اس ۸ منتشر شود.

سامسونگ اعلام کرده بود که به عنوان قدردانی، بهروزرسانی رسمی اندروید ۸ را یک روز زودتر از عرضهی عمومی در اختیار افرادی قرار خواهد داد که در برنامهی بتا شرکت کرده بودند. به نظر میرسد این اتفاق دیروز افتاده است. بسیاری از کاربران گلکسی اس ۸ که در برنامهی بتای اندروید ۸ شرکت کرده بودهاند، از دریافت کردن نسخهی نهایی این بهروزرسانی خبر میدهند. حتی بسیاری از کاربران کشورهای اروپایی تصاویری را از اندروید ۸ روی گوشی گلکسی اس ۸ روی اینترنت منتشر کردهاند.

این بهروزرسانی همراه با رابط کاربری Samsung Exprinece 9.0 و وصلهی امنیتی ماه فوریه عرضه شده است. رابط کاربری Samsung Exprinece 9.0 جدیدترین نسخهی رابط اختصاصی سامسونگ محسوب میشود. به احتمال زیاد دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از ابتدا با همین نسخه از رابط کاربری به بازار خواهند آمد. خلاصه این که اگر در برنامهی بتای اندروید ۸ اوریو شرکت کرده بودید همین الان سری به بخش بهروزسانی گلکسی اس ۸ خود بزنید. در غیر این صورت هم به احتمال زیاد چندان منتظر نخواهید ماند؛ چرا که در همین یکی دو روز آینده ممکن است این آپدیت برای عموم دارندگان گلکسی اس ۸ منتشر شود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar sohil

    سلام اگه میشه تست سرعت اندوروید ۸ را با سری قدیمی اندروید روی گلکسی اس ۸بزارید تا ببینیم رابط کاربری جدید اندروید و ادعای گوگل در مورد اینکه اندروید ۸ سریع تر درست یا نه ممنون

  2. Avatar Keiser

    سامسونگ دیگه از لحاظ سرعت عرضه آپدیت برای پرچمدار هاش از آخر اوله!!

    هنوز تازه دارن اندروید ۸ رو می دن در حالی که شرکتی مثل سونی ۳ ماه و نیم پیش اندروید ۸ رو به XZ Premium ریلیز کرده!!!

  3. Avatar Mr. Mohamad

    کسی میدونه برای S7 کی قراره بیاد؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه