[CES 2016] هواوی در کنار معرفی GX8 از عرضه‌ی میت ۸ هم خبر داد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
mate 8

شرکت هواوی در نمایشگاه CES 2016 کنفرانس محصولات‌اش را با صبحت از گوشی پرچم‌دار جدیدش، هواوی میت ۸ (Mate 8) شروع کرد و در کنار قیمت، آن از عرضه‌ی این دستگاه هم خبر داد. هرچند که این تلفن هوشمند در آمریکا عرضه نخواهد شد. اما به جای آن قرار است هواوی GX8 به بازار آمریکا راه یابد. هواوی GX8 نسخه‌ای از G8 یا G7 پلاس موجود در بازار به حساب می‌آید.

در میان رنگ‌های میت ۸ یک تون خاصی از رنگ قهوه‌ای هم دیده می‌شود که هواوی به آن افتخار می‌کند.

هواوی میت ۸ با اندازه‌ی ۶ اینچ یک موبایل بزرگ فلزی است و در بازارهای اروپا، خاورمیانه، جنوب شرق چین، جنوب آفریقا و مکزیک عرضه خواهد شد. قیمت آن هم فقط به یورو اعلام شد. مدل ۳۲ گیگابایتی این دستگاه با رم ۳ گیگابایتی ۶۰۰ یورو خواهد بود. مدل ۶۴ گیگابایتی هم با ۴ گیگابایت رم قیمتی معادل ۷۰۰ یورو خواهد داشت. در میان رنگ‌های این دستگاه یک تون خاصی از رنگ قهوه‌ای هم دیده می‌شود که هواوی به آن افتخار کرده و تاکید می‌کند که در میان گوشی‌های هوشمند یک رنگ منحصر به فرد است.

mate-8-l mate-8-color

در نسخه‌ی آمریکایی هواوی GX8 از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای و ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۱۵، رم دو گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. همچنین با یک کارت microSD می‌توان ظرفیت حافظه‌ی آن را افزایش داد. این مشخصات حافظه مربوط به یک دستگاه میان‌رده هستند. اما هواوی توجه خاصی به دوربین پشتی GX8 کرده است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن همان وضوح G7 را دارد، اما به لرزش‌گیر نوری تصویر هم به آن اضافه شده است.

gx8

هواوی GX8 در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی در آمازون آمریکا و GetHuawei.com به قیمت ۳۵۰ دلار قابل خرید خواهد بود.

منبع: Twitter

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar عطا

    هواوی اگه به سرنوشت اچ تی سی دچار نشه به احتمال زیاد تا هفت هشت سال دیگه دومین برند سودده دنیا و بزرگترین فروشنده موبایل تو جهان خواهد بود.امیدوارم موفق باشه

    1. Avatar ابراهیم

      Mee Too

  2. Avatar ali

    عاااااشق Mate8 ام قوی‌ترین پنجمارک حال حاضر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه